برگزاري «حماسه ماندگار» با حضور 400 هزار نفر بسيجي استان همدان در هفته بسيج
به گزارش گروه سياسي «شبكه خبر دانشجو»، حميد عسگري در سومين نشست ستاد اجراي هفته بسيج در محل سپاه انصارالحسين (ع) استان همدان اظهار داشت: همه آحاد مردم عضو بسيج هستند و برنامه هاي اين هفته با مشاركت مردم و ياري مديران دستگاه هاي اجرايي استان با شكوه تمام برگزار خواهد شد.
معاون سياسي و امنيتي استانداري همدان حضور بسيج را در عرصه هاي انقلاب اسلامي مقتدرانه دانست و با بيان اينكه بسيج خواب راحت را از چشم جهانخواران ربوده، افزود: بسيج در جشن 30 سالگي خود در هفته بسيج به دنيا اعلام خواهد كرد كه همچنان حافظ ارزش هاي انقلاب اسلامي و وفادار به ولايت مطلقه و آرمان هاي بلند بنيانگذار بسيج مستضعفين، امام خميني (ره) و شهداي والا مقام خواهد بود.
در اين نشست سردار عبدالرضا آزادي، فرمانده سپاه انصارالحسين (ع) استان گفت: برنامه «حماسه ماندگار» با حضور 400 هزار نفر از اقشار بسيج در روز پنجم آذر ماه سال جاري در سالروز تشكيل بسيج مستضعفين در سراسر استان همدان اجرا مي شود.
وي برگزاري همايش بزرگ پرچمداران با حضور طلاب بسيجي و همايش تجليل از پيشگامان سازندگي، افتتاح پروژه هاي سازندگي و عمراني، اعزام اكيپ هاي خدمات رساني به مناطق محروم، نشست سياسي اساتيد بسيجي فعال، رزمايش و آزمون پدافند غيرعامل، كوهپيمايي دانشجويان بسيجي و اجراي برنامه هاي متنوع بسيج دانش آموزي و بسيج خواهران را از ديگر برنامه هاي هفته بسيج برشمرد./انتهاي پيام/