پيام تسليت شوراي فرهنگ عمومي به مناسبت درگذشت حضرت آيتالله نجومي
به گزارش گروه فرهنگي «شبکه خبر دانشجو»، در اين پيام آمده است: درگذشت انديشمند فرزانه و عالم فقيه و نستوه، حضرت آيت الله نجومي كه آني از عمر پربركت خود را جز به مجاهدت و تلاش ثمربخش علمي و عملي در آميزهاي با هنر متعالي نپرداخت، ثلمهاي است جبران ناپذير و اندوهي است بر دلهاي مؤمنان و مردم شريف ايران اسلامي.
در ادامه اين پيام تصريح شده است: آن آيت بزرگ الهي، همواره مظهر ايمان و تقوي، اسوه معنويت و استوانه پايدار فضايل و كمالات انساني و ترويج معارف ديني، منبع خدمت به مردم و حيات بخش طلاب و فضلاي حوزه علميه بود.
شوراي فرهنگ عمومي كشور فقدان آن فقيد سعيد را به محضر حضرت بقيه الله (عج)، علماي اعلام، مردم ولايتمدار كرمانشاه و بيت شريف ايشان تعزيت و تسليت عرض کرده و آرزوي استغراق آن روح ملكوتي در بحر رحمت و رضوان الهي و علو درجات آن عزيز در مراتب وصول و صبر و اجر فراوان براي بازماندگان آن مرحوم را از درگاه خداوند سبحان مسئلت دارد./انتهاي پيام/