فرصت بسیار خوبی است تا اوضاع اقتصادی کشور تغییر کند/ راهکار مقابله با «نفوذ» تکیه بر روحانیت و تفکر اصیل اسلامی
لاریجانی:
رئیس مجلس با بیان اینکه نگرانی‌های رهبر معظم انقلاب در مورد مقوله نفوذ و دخالت در کشور دارای اهمیت بسیاری است، گفت: قطعاً راهکار مقابله با این مسئله تکیه بر محور روحانیت، مراجع و تفکر اصیل اسلامی است.
تعداد نظرات: ۷
دوست
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
دوباره نزدیک انتخابات شد و جناب لاریجانی حرف از تکیه بر روحانیت و تفکر اصیل اسلامی میزند!!! چطور در نحوه نشستن بر کرسی ریاست مجلس ویا درگیری با احمدی نژاد و یا شاهکارهای وزرات فخیمه فرهنگ ویا برجام از تفکر اصیل اسلامی خبری نبود!!! بروید استراحت و کمی تفکر کنید.
محمد صادق
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
انشاالله با رای مردم با بصیرت قم دیگر شاهد حضور این آقا در مجلس نباشیم...
شایان
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
آقای لاریجانی شما برو بگرد در احوالاتت ببین چیکار کردی که نفوذی ها از شما در لیستشون نام میبرن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
اگر چنین است که می گو یید پس چرا بعضی وزیران با ان سابقه در خشان رای اعتما د می گیرند و حتی اجازه استیضاح هیچ و زیر متخلفی در ریا ست شما داد ه نشد و بر جام 25 ساله در ظرف 20 دقیقه تصو یب شد و تخلفا ت ما لی نظارت و پی گیری نشد یا دتان هست برای گو جه 3000 تو منی چه جنجالی در ست کردید الا ن گرانی و بیکار ی اصلا و ابد ا نیست !
احسان
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
شما خودت مصداق بارز نفوذی
سهیل
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۱
آقای لاریجانی، هنوز نحوه عملکرد شما در جریان فتنه 88 و برجام از حافظه مردم پاک نشده است. به کرات این مردم شاهد ماهیگیری شما از آب گل آلود بوده اند. شما فرصت خدمت به نظام و این مردم را تبدیل به فرصتی برای تسویه حسابهای حزبی و جناحی نمودید.
سربدار
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۱
جناب لاریجانی امیدوارم این تفرقه ای که انجام دادید خداوند سر جایت بنشاندت ما که با خانواده دعا میکنیم آنجریان دانشکاه آزاد برای وقف که مسائل فقهی را در مجلس به رای گذاشتید و آنهم برجام بود که حاصل 40 روز زحمت در عرض 15 دقیقه به باد دادید خدا ازت نگذرد
ارسال نظرات
آخرین اخبار