شهردار منطقه 7 تهران:
4 كيلومتر از بزرگراه امام علي در منطقه 7 واقع است
شهردار منطقه 7 تهران از خريد ملكهاي معارض مسير اتوبان امام علي در منطقه 7 در سال آينده خبر داد و گفت: چهار كيلومتر از بزرگراه امام علي در منطقه 7 واقع است.
مهندس پشم چي زاده در گفتوگو با خبرنگار اجتماعي «شبكه خبر دانشجو»، اظهار داشت: حدود چهار كيلومتر از ادامه مسير اتوبان امام علي در منطقه 7 واقع است كه اگر اعتبارات لازم براي خريد ملك هاي معارض در اين مسير تامين شود، از ابتداي سال آينده اين ملك ها خريداري خواهد شد.
شهردار منطقه 7 تهران خاطرنشان كرد: عمده اين پروژه امسال در منطقه 13 و 14 متمركز بود و در منطقه 7 براي بزرگراه امام علي برنامه خاصي نداشتيم./انتهاي پيام/
لینک کپی شد
گزارش خطا