به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجو از مشهد، دومین سمینار استراتژیهای بازاريابی در دوران رونق و ركود اقتصادی در دانشگاه فردوسی برگزار میشود.
این همایش به همت مرکز مطالعات بازار و بازاریابی دانشگاه فردوسی مشهد و با سخنرانی حسين محمدی، دكترای اقتصاد و عضو هيات علمی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار خواهد شد.
دومین سمینار استراتژیهای بازاريابی در دوران رونق و ركود اقتصادی چهارشنبه ۱۸ فروردين سال جاری ساعت ۱۶ تا ۱۸ در اتاق سمینار دانشکده کشاورزی دانشگاه فردوسي مشهد برگزار میشود.