دنیا بداند ترکیه تا قیامت از آذربایجان حمایت می‌کند!
داود اوغلو:
دنیا بداند، ترکیه تا روز قیامت در کنار آذربایجان خواهد ایستاد و در هر موضوع، از جمله مسائل مربوط به "قره باغ" و آزادی کامل سرزمین های آذربایجانی به حمایت های خود ادامه خواهد داد.
تعداد نظرات: ۵
حی
Netherlands
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۷
اتفاقا همین دنیامیداند تاکنون نفهم ترازاین دولت درترکیه دولتی روی کارنیامده است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۷
هی مشتی! اینجا چاله میدون نیست!
اتفاقا حرف خوبی گفته، ترکیه در دل ترک های آذری جای داره!
حی
Netherlands
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۸
داداش ظارا شما چاله میدانی تشریف دارید .بنده به آذری بودن ایشان اشاره نداشتم بلکه به سیاستها ی مزورانه دولت او اشار ه داشتم .پس بهتراست کمی نژادگرایی را ازحقاق تفکیک کنیم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۸
هی مشتی شما خواهشا فقط و فقط از طرف خودت موضع بگیر بنده آذری ام و بالکل بی شعورتر از سران فعلی ترکیه در جغرافیای کشورهای ترکی زبان نمی شناسم و بشدت هم از این موزدوران صهیونیست متنفرم. بنظرم این مورد برادر کشی سرات ترکیه یه موضوعی هست که تعصب بردار نیست به اندازه ی کودک 8 یا 7 ساله وجدان داشته باشد کسی تمایلی به سران برادر کش ترکیه نخواهند داشت خدا دنیا را از لوث وجودشان پاک کند و یا هدایتشان کند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۷
ظریف امروز با وزیر خارجه ترکیه و آذربایجان در مورد موضوع همکاری های منطقه ای دیدار کرد!! مردم ایران هم که عین برجام نامحرمند و قرار نیست بفهمند که این دیدار با آن تصاویر دست دادن های سه نفره به چه معنیه. ارامنه ایران داغدارند. اگر آقای ظریف توان و غیرت پاسخگویی به اهانت های ترکیه و ادعاهای سرزمینی آذربایجان را ندارد (که همچین انتظاری هم نمیره) لااقل نمک روی زخم نریزد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار