افراطی کسی است که رفتار دشمن را توجیه کند/ پروژه لبخند به گرگ شکست خورده است
سعید جلیلی در جمع دانشجویان:
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: افراطی کسی است که رفتار دشمن را توجیه کند. افراطی کسی است که مانع اجماع علیه دشمن شود. افراطی کسی است که اعتراض به رفتار دشمن را تندروی بخواند.
تعداد نظرات: ۱۵
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۴
آقا سعيد منتظرتم واسه٩٦
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۴
افراطی کسی است که مانع اجماع علیه دشمن شود!!!!!!!!! آخ آخ آخ ای کاش تو انتخابات قبلی به نفع قالیباف کنار میکشید، الآن علیه دشمن اجماع داشتیم. امیدوارم ایشون و امسال ایشون دوباره برای ترکوندن آرا اصولگراها پا به میدان نزارن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۴
فعلا وقت نبش قبر نيست
امام اهتمام مون بايد واسه٩٦باشه،
سیدجواد
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۴
عامل شکست اصولگرایان توی 92 جلیلی نبود. جلیلی جلوی قالیباف در نیومد.شما ببین چرا انتخابات مرحله 2 نرفت کی مثلا توی اردوگاه اصولگرایان بود اما سنگ روحانی رو به سینه می زد. مشکل 2 تا بود. 1- ولایتی 2- دروغ روحانی مبنی بر دستور قالیباف برای حمله گازانبری نیروی انتظامی به دانشجویان در سال 78 (که خیلی از رای های قالیباف رو به صندوق روحانی ریخت) روحانی رییس جمهوری است که با دروغ رای آورد و با دروغ ادامه داد و با دروغ هم تموم می کنه.
احسان
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۴
خواهشا 96 نیاین نه اینکه مشکلی با شما داشته باشیم ها نه 96 یکی بیاد که رای داشته باشه مثل حاج محمود تا ازین ذلت در بیایم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۴
من که اگه بیاد بهش رای میدم جلیلی خیلی بهتر از احمدی نژاده به رای اوردن و نیوردنشم کاری ندارم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۴
مثل احمدی نژاد را قبول دارم اما خود احمدی نژاد را . انشاء الله کسی که ویژگیهای مثبت احمدی نژاد را داشته باشد و منفی ها را نه.
سید
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۴
اون حاج محمود شما مملکتو به .... کشید. هر بدبختی که امروز دولت روحانی داره مسبشش ایشونه.
کسی که بعد شش سال نفسش گرفت و اخر کارش بهار بهارش شروع شد. خواهشا بسه هر سواستفاده ای کردن از گفتمان انقلاب. که امروز کسایی که تو این نظام طرد شده بودن پیرهن عثمان علم کردن و میگن فلانی اونطور. اقا محمود شما بیاد هم بلایی که سر هاشمی سال 84 اومد سرش میاد. وقتی نفسانیت مطلق شده
تا جهل حاکم باشه وضع مملکت همینه
احسان
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۵
سید اصن یه تعریف جدیدی از به گند کشیدن کردی مگه قبل احمدی نژاد مملکت گل و بلبل بوده که میگی 8 سال به گند کشید شما اگه یه عده ایی از یه جای خاص تغذیه شده نباشی که ایشالا نیستی حداقلش اینه که بصیزتتو از دست دادی دوست عزیز جناب شیخ حسن تو این سه سال به غیر این که تمام مشکلات بنذاره گردن احمدی نژاد چی کار کرده قبلن که میگفتن تحریم و احمدی نژاد حالام که ظاهرا تحریما برداشته شده فقط احمدی نژاد مقصر مشکلات مردمه حتی آب خوردنشون خب شما یه دستاورد درست درمون از جنابتون بگین بعد بیاین بحث کنین این نظر منه خب بقیه دوستان نظر موافقشون چیه؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۴
جلیلی جلیلی خدا نگهدارتو
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۴
متاسفم از اینکه عده ای آقای احمدی نژاد رو به آقای جلیلی ترجیح بدهند،البته من 90 درصد احتمال میدهم این نظرات از سوی مخالفان ولایت فقیه باشد،دوستان مراقب باشید که با خواندن این نظرات دچاره سردرگمی نشوید چون زمانی برای از دست دادن نیست،از همین الان بروید و در مورد ایشون تحقیق کنید،حداقل فیلم های مناظره ی انتخاباتی سال 92 رو باز بینی کنید،اگر این فیلمها رو بازبینی کنید خواهید دید که هر یک از این نامزدها چنان ولعی برای ریاست جمهوری دارند که آدم را منزجر میکند،ولی آقای جلیلی که معتقد به اقناع مردم برای جمع آوری رای بوده و هستند بسیار با آرامش مناظره میکنند وتنها ملاک ایشان چه برای نامزد شدن رضای خداست.بنده ظرفیت ایشون رو بسیار بالاتر از آقای احمدی نژاد میبینم و البته کاملا ولایی هستند.
احسان
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۵
دوست عزیز جناب جلیلی انسان ولایی هستند ولی تنها چهره ایی که توانایی رقابت با این گروه اشقیا رو داره آقای احمدی نژاد هستش اگه شما مناظره رو درست دیده باشی تنها کسی که از احمدی نژاد دفاع میکرد همین آقای جلیلی بود مطمئن باشین آقای جلیلی انقد بصیرت داره که وقتی احمدی نژاد اومد کنار بکشه یا اصلا شرکت نکنه ایشالا که دکتر میاود و جواب تهمتایی که بهش میزننو میده
احسان
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۵
دوست عزیز ادبیاتت خیلی شبیه جماعت ولایی نیست منظورتون از عده ایی فقط منم من احمدی نژادو به جلیلی ترجیح میدم چووون آقای سعید جلیلی رای نداره ولی به گفته خود اصلاح طلبا و اصول گراهای که سرشون تو برف نیست دکتر احمدی نژاد همین الان با این همه تهمت 10 تا 15 میلیون رای داره واین تو حالتیه که دکتر فقط سکوت کرده و هیچ جوابی به تهمتایی که بهش میزنن نمیده پس اگر شما ستون پنجم نیستی خواهشا بصیرت داشته باش
ناشناس
United States of America
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۴
گل گفتی حاج سعید.
کاش رای آورده بودی.
شما را خدا سال 96 با هم اجماع کنید تا از این ذلت بیرون بیاییم.
کاش سال 92 هم با قالیباف دست به دست هم داده بودید. الان 40 سال جلو بودیم
عادل
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۵
هم آقای احمدی نژاد امتحان خودش را پس داده و هم آقای جلیلی برگردیم به مناظره ها اقای جلیلی نشان دادند که دنبال مصالح نظام اسلامی هستند ولی آقای احمدی نژاد با اینکه خیلی بهتر از روحانی است اما از حق نگذریم برخی از مشکلات اقتصادی را ایشان با قهر و اقدامات نسنجیده بخصوص در 2 سال آخر ریاست جمهوریشان باعث شدند.باید به نامزد اصلح رای دهیم نه صالح.
ارسال نظرات
آخرین اخبار