چرا مردم «شهرزاد» را دوست دارند؟
یادداشت/ به بهانه پایان فصل اول «شهرزاد»؛
قول معروفی هست که ایرانی‌ها یا عاشقند یا شاعر. این میان اما شعرهای «عاشقانه» هواخواه بیشتری دارند؛ عشق‌های اساطیری؛ عشق‌های بدون وصال؛ لیلی و مجنون، شیرین و فرهاد، ویس و رامین و این اواخر شهرزاد و فرهاد!  
تعداد نظرات: ۱۷
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۱
من که این فیلم را دوست نداشتم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۱
کی گفته مردم این سریال رو دوست دارن؟؟؟؟
amir
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۱
منم دوسش نداشتم و ندارم!!
خخخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۱
چقدر شهرزاد شهرزاد میکنید از خبرگزاری شما بعیده نکنه بهتون پول دادن براشون تبلیغ کنید واقعا که!!!!
محم بیات
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۱
به نام خدا
کسانی که سریال شهرزاد را تولید می کنند اجری به اندازه مدافعان حرم می برند شاید هم بیشتر چون که توئطه های فرهنگی شدشمن را خنثی می کنند
یا علی
ناشناس
-
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۱
شهرزاد کجا و فیلم وسریال پرمعنا و انقلابی و اجر شهدا کجا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۱
آقا بی خیال، می خوای از سریال شهرزاد تعریف کنی، خوب بکن، چرا اجر شهدا رو ضایع میکنی؟؟؟؟؟
از بی کیفیت بودن سریال شهرزاد همین بس، که به خاطر جلب توجه مخاطبین، اصل داستان رو بر پایه ی یک قصه عشقی بنا کرده. چون میدونه الآن جوونا درگیر این مسائل هستن. این یعنی سوء استفاده. حالا بگذریم از گریم بازیگرها و سیگار کشیدن هاشون که خودش کلی بی فرهنگیه.
مهدی آبیار
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۱
به جای این سریال باید یک سریال امام زمانی می‌ساختند. از اون طرف یهود و هالیوود داره فیلم زد ایران و اسلام درست میکنه از اون طرف دیگر رسانه ما داره فقط بی بند و باری و چرت به خورد ملت میده. امثال این سریال ها فقط چرت و پرت محض است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۱
جانا سخن از زبان ما میگویی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۱
فقط با این سریال ها دارن وقت جوونا رو ضایع میکنن. خدایی یه جوون بعد از دیدن این سریال چی گیرش میاد؟ چی به اطلاعاتش اضافه میشه؟ خوب معلومه دیگه، کسانی که عرضه درست کردن کار واسه جوونا رو ندارن، کسانی که عرضه تسهیل ازدواج واسه جوونا رو ندارن، مجبورن یه همچین کارایی رو بسازن که حداقل سرشون به یه جایی بند بشه. غافل از این که این یعنی توهین به ما جوونا. مگه ما بچه ایم که سرمونو با اسباب بازی های رنگارنگ گرم می کنید؟؟؟؟ لعنت به کسانی که وقت و انرژی جوونای با ارزش این مملکت رو به فنا میدن....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۱
هرچیزی جای خودشو داره. اگه شهرزاد ساخته نمیشد ،دیگه جوونا وقتشونو هدر نمیدادن ؟ ماهواره نمیدیدن؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۱
ای کاش امثال سلحشورها بیشتر بود. سلحشورهایی که درصدد ساختن آثاری بودن که بتونه کمر رژیم صهیونیستی رو بشکنه، نه اینکه جوونا رو غرق کنه در عشق های شکست و خورده و پوچ.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۱
کافیه یه خورده توی سایت های مختلف بچرخید و نظراتی که راجع به این سریال داده شده رو بخونید. اونوقت متوجه میشید به جای اینکه این سریال آموزنده باشه، باعث شده که خیلیا فیلشون یاد هندستون کنه و یاد عشق های شکست خورده شون بیفتن. می دونید این یعنی چی؟؟؟ میدونید اگه یه مرد یا زنی که متأهله با دیدن این سریال یاد گذشته زندگیش بیفته و اونو از زندگیش دلسرد کنه یعنی چی؟؟؟ این یعنی خیانت. همون چیزی که حتی روان شناسان غربی هم اون رو مذمت کردن. ماهواره یه جور ترویج خیانت میکنه، تلویزیون ما هم فقط یه روسری سرشون میکنه و نمایش میده.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۱
بعد میگن چرا شادی توی مملکت نیست.... خوب وقتی یه سریال میسازید که موضوع اصلیش عشق شکست خورده است (چیزی که خودشون و روزنامه گاردین اعلام کرده) می خواین ملت افسرده نشن. این همه جوون توی سن ازدواج تو مملکت هست. خیلیاشون ممکنه از روی اشتباه قبلا درگیر یه رابطه عاطفی شدن و حالا فراموش کردن. دیدن این سریال ها فقط اون ها رو زجر میده و باعث میشه دوباره خاطراتشون زنده بشه. واقعا که واسه مسؤولان فرهنگی کشورم متأسفم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۱
من اصن یه قسمت این فیلم رو هم ندیدم
نه من و نه هیچ یک از خانواده و اطرافیانمون
ولی یوسف پیامبر علیه السلام رو برای چهارمین بار، هممون دیدیم!!!
علیرضا
Germany
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۲
چندتا نقد کوچک به ذهن حقیر میرسه که با اجازه عرض می کنم: اولا تبریک میگم به آقا فردین بابت قلم خوبشون ثانیا توجه بشه که جنس نوشته از نوع یادداشت بوده و نویسنده اجازه اظهار نظر شخصی را دارد لکن شاید بهتر بود که در کنار خرج این همه احساس برای تعریف ازفیلم، کمی منطق هم به کار برده می شد. ثالثا کاش‌ به جای سرویس فرهنگی می زدید سرویس سیاسی! چرا که به نظر حقیر این فیلم بیش از اونکه یه ملودرام باشه، داره یه ژانر سیاسی رو دنبال می کنه! توضیحش مفصله لکن به گمونم هرکس این سریال رو پیگیر دنبال کرده باشه،احتمالا متوجه منظور بنده خواهد شد . در مجموع خدا قوت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۲
اشتر به شعر عرب، در حالت است و طرب
گر تو را نیست ذوق، کج طبع جانوری

اونایی که میگن شهرزاد خوب نبوده، فازشون چیه؟
ارسال نظرات
آخرین اخبار