کد خبر:۵۱۲۸۲۵
گزارش/ 

چند روایت معتبر درباره شهاب حسینی/ از «پلیس جوان» تا بسیجیِ هیئتی؛ از تهران تا کن!

می‌گویند ۴۰ سالگی سن پیامبری است! و او در آغاز از چلّه درآمدنش رویاها را محقق کرده و غیرممکن‌ها را ممکن. او حالا بر فراز تاریخ ایستاده؛ بر شانه غول‌ها. بر شانه خسرو شکیبایی و پرویز پرستویی و عزت‌الله انتظامی. 

گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو -فردین آریش؛ متولد بهمن 52 در تهران؛ با اصلیتی تنکبانی؛ اولین فرزند خانواده؛ نامش را «سیدشهاب‌الدین» گذاشتند؛ شبیه نام پدرش «سیدفخرالدین» که 30 سال کارمند آموزش و پرورش بود و اهل شعر و داستان و ترجمه. پدرش متولد شهریور 28 بود و دو سال قبل از فوتش کتاب داستانی منتشر کرد با عنوان «فقط آنجا بود که خود را شناختم». پدرش رفت و او را در اوج ندید. او که حالا تنها بازیگر ایرانی برنده نخل طلاست. او که جایزه‌اش را در چند جمله ساده و صمیمانه، بی هیچ کنایه و اطواری، به مردم سرزمینش تقدیم کرد؛ او که حالا نامش بر سر زبان ها افتاده و همه از او حرف می زنند؛ از «سید شهاب الدین حسینی تنکابنی».

 

 

او در 22 سالگی ازدواج کرد. در روزگار دانشجویی؛ جوانی سرگشته از طبقه متوسط جامعه که به امکانات تفریحی متمولانه دسترسی نداشت. او ازدواج کرد تا در کنار همسرش آینده را از آن خودش کند. ازدواج کرد تا درگیر روابط آزاد و آزادی های یواشکی نشود. تا او را در یکی از پارتی‌ های شبانه دستگیر نکنند. او و همسرش روی پای خودشان ایستادند و زندگی شان را ساختند. او اهل خانواده بود و مسئولیت پذیری؛ اهل تعهد و پایبندی و وفاداری. خودش می‌گوید: «خانواده فرد را کنترل می‌کند، جلوی تکروی‌های او را می‌گیرد. شما به عنوان مرد خانواده ملزم هستید به سرنوشت دو نفر دیگر فکر کنید به همین دلیل آهسته و پیوسته جلو می‌روید، با فکر عمل می‌کنید، پخته‌تر تصمیم می‌گیرید و وقتی همه اینها درست اتفاق بیفتد، نتیجه‌ای جز موفقیت نخواهید داشت.»  

 

تاریخ نشان داد حق با اوست؛ او که به همه ثابت کرد بین موفقیت و تحقق رؤیاها و خانواده داری و عشق به همسر رابطه معناداری هست. او که اهل کوشش بود و استقلال و مبارزه. اهل جنگیدن برای تحقق رؤیاهای دور و دراز. او که عاشق آدم هایی مثل خسرو شکیبایی بود؛ عاشق آدمهایی که «دست همت روی زانوی خودشان می‌گذارند و بلند می‌شوند» عاشق آدم هایی مثل خودش که سال 71 در کلاس های «حمید سمندریان» شرکت کرد و نقش کوتاهی را در یک نمایشنامه به عهده گرفت. او در آن نمایش فقط سه بار روی صحنه می‌آمد؛ بار اول می‌گفت: «قبله عالم، دروازه‌های جنوبی شهر درهم شکست» بار دوم می‌گفت: «دروازه‌های شمالی درهم شکست» و آخرین بار هم می‌گفت: «شهر درهم شکست» او این تئاتر را دو سال تمرین کرد و چهار بار اجرا!

 

 

او گرفتار تعلقات روشنفکرانه نشد. دنبال اسم در کردن نبود. برایش اهمیتی نداشت عکسش را روی دیوار خانه ها می زنند یا نه. از او امضا می خواهند، باهاش سلفی می گیرند یا نه. دنبال مرید جمع کردن نبود. نمی خواست برای پول بیشتر خودش را به مانکنی برای تبلیغات برندها تبدیل کند. دلش می خواست پدر خوبی برای «محمدامین» و «امیرعلی» و شوهر خوبی برای همسرش باشد و اگر لیاقتش را داشت؛ آن قدر کارش را خوب انجام دهد که مردم او را «هنرمند» لقب بدهند. او با اینکه در نقش «سوپراستار» بازی کرد، اما سوپراستار نبود. خودش می گفت: «من به واژه هنرمند اعتقاد دارم نه سوپراستار، ما انسان ها همه در حال آموختن هستیم، آن هم وقتی که همه مردم کار ما را تأیید کنند، تازه به ما می‌گویند؛ هنرمند!»

 

او کارنامه پر و پیمانی دارد با کلی فیلم و سریال خاطره انگیز. از سریال «پلیس جوان» سیروس مقدم که نام او را بر سر زبان ها انداخت تا بازی در فیلم های اصغر فرهادی و کیانوش عیاری و غیره. او در همه سال ها کوشیده کارش را درست انجام دهد. خودش را با نقش یکی کند. چه وقتی توی «درباره الی» نقش یک جوانِ نیمه مدرن و از فرنگ برگشته را بازی می کرد، با آن دیالوگ ماندگار که در اوج درماندگی به گلشیفته فراهانی می گفت: «سپیده تو چیکار کردی؟» چه وقتی توی «جدایی نادر از سیمین» نقش یک مرد سنتیِ نیمه عصبی و بیچاره را بازی می کرد و توی دادگاه به پیمان معادی با عجز و سرخوردگی و تحقیر می گفت: «تو مردی؟!» و سرش را جوری به در کوبید که از شدت ضربه ورم کرد و چه وقتی که در فیلم «دلشکسته» نقش یک جوان بسیجیِ هیئتی را بازی می کرد و عاشق دختری انتلکت و مدرن شده بود و از آرمان و امام حسین (ع) حرف می زد.

 

 

اما هیچ کدام این نقش ها او را آرام نمی‌کرد. او را که یکی از عادت هایش خواندن وصیت نامه های شهدا است و جایی گفته بود: «ما چیزی جز تجلی اراده پروردگار نیستیم. اگر هستیم خدا خواسته که زندگی کنیم و من از او می‌خواهم کمک کند تا همگی بتوانیم سهم بودنمان را ادا کنیم.» او مضمون این حرف را در دیدار هنرمندان با رهبر انقلاب هم گفته بود. در سال 89. روزهای بعد از ۸۸. سال اختلاف ها و کدورت ها و آشوب ها. سالی که دیدار با رهبر انقلاب هزینه داشت و خیلی‌ها از آمدن به آن جلسه سر باز زدند. بعضی ها هم به نشانه اعتراض پشت میکروفون سکوت کردند و از تریبون پایین آمدند. او اما آمد و پشت تریبون رفت تا سبزی ها او را «مزدور نظام» خطاب کنند. تا به او بد و بیراه بگویند. او اما با گونه های از شوق جمع شده، از حضورش در سریال «شوق پرواز» گفت؛ از بازی در نقش شهید عباس بابایی. او گفت: «ما «سربازان فرهنگی» کشورمان هستیم، بسان نسل قبل که «سربازان رزمنده» کشورمان بودند و کیان مملکت را حفظ کردند.»

 

 

می گویند 40 سالگی سن پیامبری است! و او در آغاز از چله درآمدنش رویاها را محقق کرده و غیرممکن ها را ممکن. او حالا بر فراز تاریخ ایستاده؛ بر شانه غول ها؛ بر شانه خسرو شکیبایی و پرویز پرستویی و عزت الله انتظامی. او یگانه شده و منحصر به فرد. او تحقق آرزوهای چند نسل بازیگری در سینما و همه خاک صحنه خورده های تئاتر ایران است. او عصاره کار و زحمت و ممارست است؛ در روزگار قحطی بازیگران بکر و نمونه. «سیدشهاب الدین حسینی تنکابی» حالا دو راه بیشتر ندارد. یا از شر تمجیدها و تعارف ها خودش را خلاص کند و به پیش برود، یا آن قدر در جا بزند و عقب برود تا او را با خاطره محو و مبهمی از بازیگری بیاد بیاوریم که از آخرین بازماندگان دوران رنج و خودساختگی بود. او چند وقت دیگر که آب ها از آسیاب بیفتد ناچار است انتخاب کند، هر انتخابی. فقط کاش خودش را فراموش نکند؛ خودی که روزگاری می گفت: «هیچ کوهنوردی پس از فتح قله آن بالا نمی‌ماند، باید پایین بیاید و تجدید نیرو کند و برای بالا رفتن دوباره آماده شود...».

 

ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
نظرات شما
دانشجو
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۷
متن فوق العاده اس
75
22
ناشناس
۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۲
شهاب حسيني كارش درسته
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۴
دم خبرگزاری دانشجو گرم
یعنی حضور شهاب حسینی در فیلمی که سرمایه گذارش یک اجنبی و مفهومش مستهجن و مبتذل است را تایید کردید.
این مدل سوتی ها را یک مشت آدم اوتی مثل شماها می توانند بدهند.
عاقبت قالیباف چی بودن همین است دیگر
22
32
ناشناس
۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۹
داره بهش طعنه می زنه
ناشناس
۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۹
این چه جور طعنه ایه نمی شه تشخیص داد طعنه هست یا جدی
محمد علیم
۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۴
... او گفت: «ما «سربازان فرهنگی» کشورمان هستیم، بسان نسل قبل که «سربازان رزمنده» کشورمان بودند و کیان مملکت را حفظ کردند.»
این جمله را کجا گفت؟
شهاب حسینی هدف‏ش مشخص است. حسابش از بعضی هنرمندان جداست.
این هنرمند نسبت به اکثر هنرمندان به اسلام و امام حسین معتقدتر است.
ح
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰
ایشان اکنون بر شانه های جشنواره های فاسد صهیونیستی ایستاده است.
50
19
ناشناس
Germany
۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۶
البته که بازیگر خوب و متینی است اما در این حد هم دیگر اغراق است
47
10
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۹
اِ اینا رو نمی دونستم
8
5
ناشناس
۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۰
چون کلا بازیگرا رو دنبال نمی کنم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۰
چرا جوگیر شدین؟ مگه این همون جشنواره ای نیست که میگفتین جوایزش سیاسیه؟ این دامی برای یکی از معدود بازیگرانمون با رفتاری نسبتا متفاوت با جامعه آنچنانی هنری بود که متاسفانه خوب چیده شد و بد جور به دام افتاد! باید اعتراف کنم کارشونو خوب بلدن! با کسی که نقش شهید بابایی اسطوره را بازی کرد کاری کردند کارستان!!
وقتی تصور میکنم شهید بابایی با هم اتاقی آمریکایی و عیاشش در مرکز آموزش خلبانی در آمریکا با بستن نخ حریم تعیین کرده بود و آقا شهاب در جشنواره کن در میان زنان نیمه عریان در کنار فیلمساز محکوم فتنه . . .!؟
32
12
محمد علیم
۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۳
... او گفت: «ما «سربازان فرهنگی» کشورمان هستیم، بسان نسل قبل که «سربازان رزمنده» کشورمان بودند و کیان مملکت را حفظ کردند.»
این جمله را کجا گفت؟
شهاب حسینی هدف‏ش مشخص است. حسابش از بعضی هنرمندان جداست.
این هنرمند نسبت به اکثر هنرمندان به اسلام و امام حسین معتقدتر است.
totti90
۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۶
اینجا گفت
http://www.yjc.ir/fa/news/5620120/%D8%B3%D8%AE%D9%86%D8%A7%D9%86-%D8%B4%D9%87%D8%A7%D8%A8-%D8%AD%D8%B3%DB%8C%D9%86%DB%8C-%D8%A7%D8%B2-%D9%81%D8%B9%D8%A7%D9%84%DB%8C%D8%AA%E2%80%8C%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%87%D9%86%D8%B1%DB%8C%E2%80%8C%D8%A7%D8%B4-%D8%AF%D8%B1-%D8%AD%D8%B6%D9%88%D8%B1-%D8%B1%D9%87%D8%A8%D8%B1-%D8%A7%D9%86%D9%82%D9%84%D8%A7%D8%A8-%D9%81%DB%8C%D9%84%D9%85
ناشناس
۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۷
این جایزه ی بازیگریه... بازیگری یه کمم شده فرق داره با بقیه عرصه ها چون بازیگر فقط بازی میکنه... نه نویسنده است نه مغز متفکر فیلم کارش بازیه...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۱
راستی این اقا با وی او ای هم مصاحبه ای داشت
7
4
عیسی شفایی
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۲
خبر گذاری دانشجو یعنی تو هم
20
32
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۸
ضمن احترام به شخصیت و توانایی های هنری آقای شهاب حسینی ...

اما انگار از جشنواره های کن و اسکار و پشت پرده هاشون و ساخت فیلمهای سفارشی برای اینجور جشنواره ها کاملا بی اطلاعی که اینطور اندر محاسن جوایزش مثنوی سرایی کردی!!
50
6
ناشناس
۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۷
این فیلم ها سفارشی نیستن سفارتی هستن
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۸
تجربه نشون داده رو هیچ بازیگری به این اندازه حساب نکنید. وگرنه یه جایی میخوره تو ذوقمون و ضایع میشیم و بعد باید با هزار توجیه و بهانه مطلب قبلیمون رو بپیچونیم و درستش کنیم. حتی خود آقای فرهادی که هیچ ارزشی برای ارزش های اسلامی قائل نیست و با زنان دست میده به هر دلیلی کراوات نداشت ولی آقای شهاب حسینی کراوات بسته بودن. این یعنی به فراخور زمان و مکان ایشون اصولا بازیگر ممتازی هستن. البته قصد توهین ندارم ولی اینکه اینگونه ستایش بشه هم جالب نیست. بهتره همون رویه سکوت رو در پیش بگیریم و در حد یک خبر که فلان بازیگر و فلان فیلم فلان جایزه رو گرفتن بسنده کنیم.
30
6
ناشناس
۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۶
البته هر دو فکر کنم کراوات داشتند ولی چرا به کراوات گیر دادی؟
رفتارهای ایشان که حی و حاضر است. هم آقای فرهادی و هم آقای شهاب الدین حسینی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۹
بازیگر با اخلاق و مودب و حرفه ای .
34
3
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۶
همانطورکه پیش‌بینی می‌شد!(یادداشت روز)


فیلم «فروشنده» تازه‌ترین فیلم اصغر فرهادی (که با نام «مشتری» به نمایش درآمد)، جایزه بهترین فیلمنامه و بهترین بازیگر مرد را از جشنواره کن دریافت کرد. این در حالی است که اغلب نشریات و منتقدان سینمایی حاضر در این جشنواره، فیلم «فروشنده» یا «مشتری» را نسبت به کارهای قبلی فرهادی، سطح پایین‌تر دانسته و تأکید کرده بودند که این فیلم چیزی بر فیلم‌های قبلی وی نیفزوده است.
فیلم «فروشنده» پس از بسته شدن کنداکتور بخش مسابقه جشنواره کن و در حالی که هنوز در حال طی کردن مراحل فنی خود بود در نسخه‌ای ناقص مورد پذیرش مدیران این جشنواره قرار گرفت! آنچه که به جز یک مورد (فیلم «طعم گیلاس» عباس کیارستمی که نخل طلای جشنواره کن را برد) در تاریخ جشنواره فیلم کن بی‌سابقه است!
14
3
ناشناس
۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۰
درسته واین خیلی عجیب نیست مگه اینهمه انتقاد به این جشنواره وارد نیست .جایزه های قبلیش هم گویی چنین بوده ................... خوب شد همسر شهید عباس بابایی نماند که این جوایز واین تبپ های جدید ببینه این جشنواره واین تعریف وتمجید خبرگزاری دانشجو را ببینه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۹
موضوع انشا: شهاب حسینی نمره 10
11
4
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۲
واقعا که ادم باید خیلی احمق باشه که فک کنه جایزه کن هنریه.
فیلمی که فراقانونی وارد جشنواره شد و عربستان و اروپا واسه تولیدش حمایت کردن معلوم بود یه کاسه ای زیر نیم کاسه ست.
از خبرگزاری دانشجو انتظار همچین حماقتی رو نداشتم.
حیف تهیه کنندگان دکتر سلام که با شماها کار میکنن.
30
7
hamid
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰
نون رو به نرخ روز میخوره یه روز دیدار رهبری یه روز به کروات جشنواره کن و می گه ما سربازان فرهنگی.می خوام نباشه فرهنگی رو که با کروات ترویج بدی.بری بشینی پیش زنان نیمه برهنه بعد اسم خودت هم بذاری شیعه.مثلا این جایزه رو نمیگرفتی می گفتن بازیت بده؟اون گلشیفته اینم ترانه علیدوستی و بقیش .اینا می خوان فرهنگ اسلام را گسترش بدن؟عامو نخواستیم شما جیب ما رو نزن ترویج اسلام پیش کش
27
17
هانا
۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۲
احسنتتت .دقیقاااا
احسان
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۳
این همه تعریف به خاطر حضور در جشنواره صهیونیستی .
امان از وقتی بخواهید بی جهت کسی رو گنده کنید
بترسید از خدا
31
16
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۴
من نه کاری به جشنواره دارم نه به فیلم
اما همینقدر میدونم سید شهاب الدین حسینی بازیگر متعهدی هست،
ما حتی در قبال نظراتمون (کامنت ها) مسئولیم و پاسخگو پس سعی کنیم بیشتر جذب داشته باشیم تا دفع که این رویه پیامبر هست
34
4
سید جواد
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۱
دوست عزیز. شهاب حسینی و بقیه بازیگراان خوب و متعهد مانند پرویز پرستویی خیلی وقته که به این مقامی که شما وصف کردید رسیدند. بعد از اینکه منششون همینی شد که فرمودید نه بعد از کسب جایزه بهترین بازیگر از جشنواره کن.
28
3
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۴
آقای شهاب حسینی این اندازه از شهرتشون رو مدیون وصل شدن به اصغرفرهادی معلوم الحال هست و اصغر فرهادی هم خب معلومه که چرا فیلماش همیشه تو اینجور جشنواره ها جایزه میگیره و دیگه اینهمه تعریف کردن نداره وگرنه بازیگر با این صفات و سجایا مثه آقای شهاب حسینی زیاد داریم فقط چون تو فیلمایه اصغر فرهادی نبودن اینجوری مشهور نشدن.
39
15
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۷
شما دارید از یه عده وطن فروش تعریف میکنید
فیلمی که اصغر فرهادی درست کرده جز اینکه ایران رو یه خرابه سیاهی نشون بده چیز دیگه ای نبوده
38
26
فدایی سید علی
۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۳
این نظر شما درست نیست
اشکالاتی در این فیلم وجود داره ولی نباید اشتباه کرد
درسته آقای فرهادی خیلی نظام رو قبول نداره ولی آقای شهاب حسینی تفکراتشون با آقای فرهادی فرق می کنه
این رو در عمل و دیدار رهبر نشون دادند
ناشناس
۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۰
قضاوت های سفید و سیاه مطلق همیشه و در همه جا صحیح نیست،اگر انتقادی وجود دارد که حتما هم وجود دارد باید با زبان و بیان صحیح آنرا گفت و نباید بواسطه ی یک اشتباه،فردی را برای همیشه سلب اعتبار کرد بلکه باید با دیدن نقاط قوت و ضعف قضاوت صحیحی ارائه نمود و فرصت بازگشت را به افراد داد
مسلمان
۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۲:۲۵
به نظر نمیاد بشه هیچ جوره توجیه کرد مصاحبه ایشون رو با یک رسانه ای که روبه روی نظام جمهوری اسلامی ایران شمشیر رو از رو بسته(بی بی سی فارسی)و صحبت درباره ی صلح و دوستی و...
اگر پشت نظام بود میتونست توی اون جایگاه و به ظاهر قدرتی که قرار گرفته بود بگه من با این رسانه مصاحبه نمیکنم و اون رو تحریم کنه به نظرتون اگر این کار رو می کرد کار بهتری نکرده بود؟
هانا
۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۱
اقای فدایی سید علی مث اینکه تحت تاثیر تظاهر قرار گرفتین ..این اقا تو دوتا فیلم ضد نظام جدیدااااا شرکت کگرده ...دیدار با رهبر برا قبلانااااس..دوستان چرا اینقد احساساتی برخورد میکنین ..باباااا شهاب خان هم فکر فرهادیه که باهاش کار میکنه نه هم فکر شما مت همیشه در صحنه
اصلاح
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۹
با سلام. آقای سید شهاب الدین حسینی با ور بفرمایید ما دوست داریم شما واقعا از سلاله پیامبر باشد و وقتی در فیلم های ارزشی بازی می کنید خیلی مردم شما را دوست دارد که این خود از دها جایزه جشنواره کن با ارزش تر است، ما تو را دوست داریم همیشه فرهنگ جایی راکه متعلق به آنی حفظ کن، و خانم هایی که نیز متاسفانه با پوشش غیر متعارفی شرکت می کنند بدانند هنوز راه برگشت است و با یک عضر خواهی از ملت می توان دل آنان را به دست آورد و هویت ایرانی اسلامی را به نمایش گذاشت.
63
6
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۲
آدم گاهی اخبار شما رو میخونه به تناقض میخوره!! نه به اون "هرگز حرم تنها نمیمونه!!" نه به این تحسین جوایز جشنواره کن!! همونی که بساط جنگ تو سوریه رو روشن نگه داشته، سیاست گذار چنین جشنواره هایی است. نمیدونم شما چتونه!! دوست مون خوب چیزی گفت: "بهتره همون رویه سکوت رو در پیش بگیریم و در حد یک خبر که فلان بازیگر و فلان فیلم فلان جایزه رو گرفتن بسنده کنیم."
85
38
ناشناس
۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۰
مگه الان توی اینجا جشنواره کن و تایید کردن؟
محسن
۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۴
او در آغاز از چله درآمدنش رویاها را محقق کرده و غیرممکن ها را ممکن. او حالا بر فراز تاریخ ایستاده ...
شما برداشت تون از این جملات چیه؟! اتفاقا من بازی های شهاب حسینی رو دوست دارم. ولی برای یک فیلم تماما سیاه جایزه گرفتن اونم از دست کسانی که چنین سیاست هایی رو تو ایران دنبال میکنن، عقلانی به نظر نمیرسه! مثل دوران جنگ شده که رزمنده های مظلوم ما مجبور بودن برای مداوا برن کشورهایی که با سلاح همون کشورها مجروح و شیمیایی شده بودن. کاش امثال استاد تار جناب علیزاده زیاد بودن که دست رد بر نشان شوالیه بزنن، برخلاف استاد شجریان و امثالهم ...
حسینی
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۹
snnجان، نکنه سمت اونوریا غش کردی ای شیطون.
73
13
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۶
اگه اقای شهاب حسینی واقعا ادم ارزشی و علاقه مند نظام است چرا در فیلم اقای فرهادی که به نظر شما ضد نظام است بازی کردند و با ان خانم بد حجاب همبازی شدند؟ چرا یک ادم ارزشی باید در جشنواره کن که یک جشنواره منحط و فاسد غربی است حضور پیدا کنند؟ فکر می کنم اقای شهاب حسینی به شدت عوض شده اند.
70
15
ناشناس
۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۲
چرا همه چی رو با هم قاطی میکنی داداش
هانا
۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۸
عوض نشده ..کلا هنر بندان اینطورین .....اضافه کنم دو رویی و تغییر رنگ تو کارشونه
حامد
۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۵۵
در عجبم که دوستان هیچ ایرادی بدتر از نحوه پوشش این خانوم به ذهنشون نمی رسه، یعنی کل مشکل فرهنگ مملکت، همش، با این مسئله حل میشه فقط!!!!!!!!! خواهشا به ذات فرهنگ توجه کنید، نحوه تبلیغ پیامبر رو بخونید، مراحل و گامهای فرهنگ سازی که اینشون میخواستند پیاده کنند رو مد نظر بگیرید... فرهنگو باید بسازیم....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۹
شماها یا ملتفت نیستید چه نوشتید یا دارید رنگ می بازید -چرا حواستون نیست دارید تبلیغ فیلم فرهادی رو می کنید به اقای حسینی هم بگید جایزه رو همش مال خودت ملت نمیخواد .
59
31
ناشناس
۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۰
واقعا
حامد
۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۵۲
سلام. شما ملت نیستی دوست عزیز. خود ملت پنداری چه از طرف بچه حزب اللهی باشه، چه از طرف یه لائیک ، تهش به یه جا میرسه! دیکتاتوری.... آقای حسینی و این فیلم ساز محترم بر اساس عقاید خودشون فیلم ساختن... بچه حزب اللهی ها هم اگه ایشونو نمی پسندن، بشینن فکر کن، کار کنن، یه نماینده فرهنگی مناسب بشن، نه اینکه بشینن کل فرهنگ مملکتو با یه وجب بالا و پایین شدن پیرهن یه خانوم بالا و پایین ببرن....
ناشناس
۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۱
خطابم به آقای حامده که ظاهرا دم از وطن میزنه همین آقای فرهادی مثلا برای اسکار با کوردون معامله ای کرد بازای اسکار تیم امریکایی وارد ایران بشن ...اینو وطن خواهی بگیم خود امریکایی ها کلی خندیدند که برای یه اسکار کشورش را فروخت برو کمی تحقیق کن
یکی
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۸
یه جاهاییش خوب نبود. ولی آخراش رو پسندیدم..................................
.............................................................................................
......................
3
6
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۵۷
روی خطابم به خبرگزاری دانشجوست:
از این که مردم را در این عرصه جنگ نرم به صورت بی طرفانه از تحولات اقتصادی ،سیاسی و اجتماعی و هنری و ... آگاه کرده و در برخی موارد به صورت طنز آنها را به حیطه ی نقد کشانده و قضاوت را به مردم واگذار میکنید باید تقدیر وتشکر کرد ؛ ولی متذکر باشید که با این خبرتان شما خواسته یا ناخواسته از یک منکر حمایت کردید؛ انتظارات از یک خبرگزاری جوان و دانشجو با صبغه ی ولایی و دینی بیشتر از اینهاست؛ سعی کنید در گام های بعدیتان بیشتر تامل و دقت نظر داشته و به این دست از مسائل برخوردی میصرانه تر داشته باشید.
با تشکر زحمات همگی شما در خبرگزاری دانشجو
انشاءالله در سایه توجهات ولی عصر(عج) موفق و مؤید و پیروز باشید
20
6
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰
من به عنوان یک ایرانی اصلا شهاب حسینی و فرهادی و علی دوستی رو نماینده ایران قبول ندارم حق ندارند خود را نماینده ایران بدانند حق ندارند به اسم ایران با هر فیلم مزخرفی و هر پوششی در آنجا حاضر شوند و حقوق ملت مسلمان ایران را پایمال کنند و به اعتقادات ملت دهن کجی کنند.. کن چه مزخرفیه اصلا یک مسلمان نباید به چنین جشنواره هایی اهمیت دهد
34
15
ناشناس
۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۸
البته در مورد شهاب حسینی رو نمی دونم اما حجاب آن بازیگر زن قابل قبول نیست و نماینده فرهنگ ما نیست
هانا
۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۲
منم موافقم ...از باشگاه خبرنگاران متعجبم واقعا این اقای شهاب خان با اون کراوات و اصلا بازی در فیلمهای ضد نظام مث جدایی و این یکی میخاد چی بگه خب ملومه دو رو بودن ..اصلانم ازش خوشم نمیاد ..اینا اگه سربازان فرهنگی باشن وای بحال فرهنگ کسانیکه برا ی اصخر فرهادی و اون زن علیدوستی خوشحالن مث وزارت امور خارجه امریکا و افتاب یزد یه هدفو دنبال میکنن ..دیگه نمیدونم اینکه الکی از شهاب حسینب هرچرت و پرتی رو بگین که ثابت کنین ادم حسابیه ..بگم الکی زور نزنین ...
هانا
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۷
باشگاه خبرنگاران عزیزززز از شماااا دیگه انتظار نداشتم چنین مزخرفاتی رو باور کنین و بنویسین ..میخواستین از اون یه عده نادان خوشحال در تبریک گفتن و خوشحالی برای جایزه گرفتن وطن فروشان عقب نیفتین؟؟ که به شما مث کیهان انگ افراطی نزنن؟ که نگن اینا دلواپسن؟؟ بابا شماا چرا شماها که شجاعین ....الان خط شما با نامردهای فیلم ساز وطن فروش به سبک فرهادی و روزنامه نگارانی بی وساد مث افتاب یزد و امریکای کدخدا یکی نیست؟؟؟ ....ببینم میتونی نوشته یه طرفدارتو و منتقد دلسوزتو منتشر کنی؟؟؟
10
19
هانا
۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۷
یه ادم معلوم الحالی و جاهل البته کلا پیامای منو از بالاتا پایین منفی داده ...خخخ ...خدا شفا بده شهاب دوستان کوته فکر
محمدحسین غریبی
Iran (Islamic Republic of)
۰۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۷
رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی)
هر جا دیدید دشمن برای شما کف می زند بدانید که در دروازه خودی گل زدید.
دشمن ما امروز برای عزیز جان آقا شهاب حسینی کف نزد بلکه او را از سردار سلیمانی خطرناک تر برای جهان فرض کرد و این موضوع در تمام رسانه ها پخش شده .
چون شهاب حسینی فرهنگ ملت ما را در جایگاه بلندی در جهان قرار داده که واقعا باید از او تشکر کرد و دشمنان از این موضوع واقعا جریح و زخم خورده اند.
خسته نباشی شهاب جان خیلی دوست داریم ...
انشاالله نقش هایی مثل عباس بابایی رو بیشتر بازی کنی و فرهنگ ایثار و شهادت رو هم به قله ی جهانی برسانی نه یک بار بلکه چندین هزار بار...
علی پشت و پناهت
23
5
امیرزرین
Iran (Islamic Republic of)
۰۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۰
به تحلیل وکف وسوت هاکاری ندارم ولی وقتی سرمایه گذارکارفرهادی یک غیرایرانی است وفرهادی میخواداز وضعیت جامعه ی خودش یک فرهنگ بورژوایی رو به مردم دنیانشون بده وخودش هم میگه که دین باعث تجاوز به مردم ودختران وزنان میشه وتعصب وغیرت،نباید فرهادی رو به عنوان نماینده ایران قبول داشت.فرهادی با یک خارجی قرارداد بسته وحق داره نماینده ی اون کمپانی باشه ونه نماینده جامعه ی ایرانی.عادتشون شده "میرن باخارجی ها توافق میکنن ومیگن ملت این توافق واین قراردادروقبول کنید".اگر فرهادی یا سینماگران مبانی نظری دین رو قبول ندارند پس حق ندارند در مورد دین صحبت کنند و توهین کنند به دین و خودشون رو نماینده ی ایران معرفی کنند . فرهادی و سینماگران مگه روحانی هستند که در مورد دین فیلم میسازن .
16
6
دهقانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۰
شما که برای پول از هر کسی جایزه میگیرید و تو هر نقشی فیلم بازی میکنید لابد فرق نمیکنه فردا برای پول برای داعش هم فیلم تبلیغاتی درست کنید
فکر کن حالا جایزتو میخوای تقدیم کنی به امام زمانت اگه پرسید از کجا و از کی و چرا جایزه گرفتی چی میگی؟
5
21
حسن سمیعی
۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۵
ب سلام
امیدوارم حرفتون رو از روی علم و آگاهی زده باشد مشکل جامعه ما همیشه همین بوده حالا که یه هنرمند همچین کار زیبا و و پسندیده ای انجام اده یه عده همیشه دنبال گل به خودی زدن هستن دوستان خواهشا سر ارائه نظرات کمی تفکرات بفرمایید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۰
جفتشون با هم نمی شه یا امام زمان رو باید انتخاب کنی یا کن. نمی شه هردوتاشو با هم داشته باشی.
11
14
Iran (Islamic Republic of)
۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۳
َهاب حسینی عالیه
3
1
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۰
چرا يكي را اينقد بزرگ ميكنيد يه نگاه به مقالدون بندازيد بعد بريد يه نگاه به فيلم هايي كه اخيرابازي شده بندازيد تو يكي از اين فيلم ها خودم به صراحت ديدم كه يك نامحرم با آب به صورت ايشون زد و با دست به صورتش كشيد.پس نگيد بچه هيئتي يك نفررا هم اينقد بزرگ نكنيد به او هم لغب پيامبري نصبت نديد واقعا كه از شما بعيده.
3
5
محمد نادر
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰
امام خمینی :ملیت ما اسلام است.شهید آوینی:(غریب به مضموم) هنری که در غالب هنرمند واقعی خداوند نباشد نمیشود هنر خواند.
این که میگید فرهادی ونادر از سیمین ضد ایرانی باید بگم ضد اسلامی و ضد شیعیه البته در محله بعد ضد ایرانی هم هست حالا این فرد مامور یانه بماند ولی شهاب الدین مامور نیست بازیگران وقتی دیالوگ رو میخونن تافیلم رو انتخاب کنن معمولا با اونچه پایان کار میاد بیرون متفاوته ....بماند،بازیگران غالبا تحلیگر نیستند.....بماند،بازیگری شغله وعموما ماها تو آخرالزمان به شغل از زاویه دین نگاه نمیکنیم...بماند و....بماندولی برای فیلمهای فرهادی وسیله بشی سید؟؟؟
خطاب به مدیر سایت اونجاچه خبره سردبیرچیکارمیکنه ازمقاله های جانبدارانه ورزشی شروع شداخطاردادیم توجه نشد حالا اینم ازاین مقاله بماند بقیه اش.
1
0
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۷
=
چرا مقاله تکراری میزنید مطلب کم آورید....خخخخخخخخ
0
1
م.آشنا
۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۶
مطالب خوب ، پر از انرژی مثبته و به آدم انگیزه میده ، اگه هزار بار هم بخونی ارزشش رو داره .
فرناز درویشی
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۶
4
1
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۹
باسلام فراوان:انصافا"اگه شماهایا داداش وخواهرتون جای آقای حسینی یا خانم علیدوستی بودید(یابودند)بازم اما واگر می آوردید؟!! یقینا" نه....چرا؟ چون نظرات افراطی وتفریطی برای خدا نیست که ماندگار باشه...شایدم اونقدر اندر فواید صدور فرهنگ مینوشتید که در طول دوران مدرسه اونقدر مشق ننوشته بودید..یا منابع متعدد معرفی میکردیدکه:بایدازاین فرصت استفاده کردو و....ولی دوستان: آرام باشید....کشورهای متعالی ازنقاط قوتشون ،نقاط ضعفی برای کشورهای معند میسازند ولی ظاهرا"ما!!!!!!!!!!! راستی چرا وقتی درمورد جسارت عربستان آقای حسینی جواب داد شماکجا بودی ..وکجا بودی وقتی جوان ما رو در فرودگاه؟؟؟؟وکجابودی در ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟وقتی عربها جسارت کردند....همه برای صدور فرهنگ در اونجا ازرفتن به سرزمین نشان سکوت کردید!!!!!!!!!!!
0
0
امیر فلاح
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۴
ایشون رو بازیگر نمیدونم ... اگر خواستید بفهمید بازیگر یا بقول خودش " هنرمند" کیست بروید سیاهی لشگرها و مردم عادی درفیلمهای کوروساوا را ببینید تا بفهمید هنرمند بازیگر آن پیرمرد سیاهی لشگر است یا شهاب حسینی
لطفا معنی هنرمند را بفهمید
0
1
پربازدیدترین آخرین اخبار