حمله به مقدسات دینی در سایه حمایت مسئولین دانشگاه صنعتی اصفهان
دانشگاه صنعتی اصفهان که  قریب به سه سال گذشته به عرصه‌ای برای بروز و نشر دیدگاه‌ها و عقاید مغایر با ارزش‌‌های دینی و ملی تبدیل شده است، طی روزهای گذشته شاهد هتاکی مجدد یک نشریه دانشجویی به ارزش‌ها و مقدسات دینی در سایه حمایت‌های مسئولین فرهنگی این دانشگاه بود.
تعداد نظرات: ۴
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۵
شماره 38 این هفته چاپ شد من هم گرفتم خوندم.واقعا شرم آوره .دفاع مقدس را هم زیر سوال برده .حجاب را هم به صورت اختیاری تعریف کرده و حدود حجاب را هم تعیین نموده.به تازگی این نشریه محکوم شد ولی دوباره مشغول به کار کردن.عکس محمد خاتمی هم روی جلدش چاپ شده و یه متن چند خطی خیلی توهین آمیز صفحه اولش چاپ شده.امیدوارم نهاد یه کاری بکنه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۶
دقیقا حرفای یهودیارو تکرار کردن! فیلمای هالیوودی زیاد نگاه میکنن بنده خداها! اینا از نسل ابولهب نیستن؟؟
p
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۶
بله همینطوره و متاسفانه مطالب این نشریه شبهات زیادی ایجاد می کند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۷
در مورد اینکه پیامبر وظیفه ی تشکیل حکومت و حاکم بودن را داشت یا خیر کافی است که کتاب انسان 250ساله حضرت آقا را مطالعه کنید تا به مطلب حق پی ببرید
اصلا مگر میشود جامعه ای بدون قانون و فقط بر مبنای اخلاق مداری مردم اداره شود؟ خوب اگر کسی نخواسست به اخلاق پایبند باشد چه؟

اگر اینها واقعا به این نظرشان اعتقاد کامل دارند کافی است که فقط یک سیلی به گوششان بزنید تا ببینیم که چکار میکنند آیا در دادگاه را از پاشنه در نمی آورند تا علیه آن فرد حکم بگیرند؟؟؟؟؟؟
این تزهای روشنفکری فقط به درد نوشتن در همین نشریات می خورد و حتی خودشان هم حاضر نیستند در عمل آنها را بپذیرند
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار