در ساختمان شیشه‌ای «جام جم» چه خبر است؟/ معضلی به نام چهره‌های تکراری!
پرونده ویژه/
معاونت سیما نه با رفت و آمد افراد، بلکه با تغییر روحیه کارمندی حل می‌شود.
تعداد نظرات: ۵
AZAD
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۹
صدا وسیما یکی از ارکان وسازمانهای بسیار تاثیر گذار در جامعه است وچه بسا میتواند خط مشی وشیوه وسبک زندگی مردم را عوض کند، آقای عسگری اکنون باید بیطرف از هر جناحی به این مسئولیت مهم بپردازد ؛لیکن ایشان از موافقان برجام که هیچ عایدی برای کشور نداشته میباشند وتمام قد از آن دفاع میکنند! که این موضوع در انتخابات و انتصابات ایشان نمیتواند مثمر ثمر باشد!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۹
صدا و سيما را اگر اخبارش را حذف كنيد يك نمايي از تفكر روشنفكرمابانه و انجمن حجتيه اي بي اعتقاد به انقلاب و اسلام ناب محمدي است.
سید جواد
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۹
صدا و سیما فقط دو شبکه در راستای انقلاب داره: 1- شبکه افق 2- شبکه خبر بقیه شبکه ها فرق زیادی با یک کشور غیر اسلامی نداره. فقط زنها روسری سرشونه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۹
احسنت...به داد رسانه برسید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۹
با سلام .بنده از دل معاونت سیما و از بدنه اصلی رسانه ملی نظرم رو میگم 24 ساله که با رسانه ملی همکاری می کنم و تاکنون ندیدم رسانه ملی از کارشناسان خبره و اهل فن در رده های مدیریتی استفاده کنه .کسانی که دارای تخصص و خلاقیت هستند مظلومانه به عقب کشیده می شوند و در انزوا قرار میگیرند فقط کسانی در رسانه ملی پست می گیرند و کار اجرایی می کنند که وابسته به یک حزب یا وابسته به یکی از مسئولین نظام باشند از توی همین افراد هم اغلب نفوذی و خائن پیدا می شوند و بعلت همین وابستگی ها از خطا و اشتباهاتشون چشم پوشی می شه و همچنان سکان قدرت رو بدست دارند این روند از زمان ریاست لاریجانی شروع شده و الان نزدیک سی ساله که این روند ادامه داره رسانه ملی در حال حاضرخالی از کارشناس خبره شده متاسفانه اندک کارشناسان و م
ارسال نظرات
آخرین اخبار