رئیس کتابخانه ملی فیش حقوقی خود را منتشر کرد+ عکس
سید رضا صالحی امیری رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران در پی واکنش به برخی دریافت غیر متعارف، فیش حقوقی خود را منتشر کرد.
تعداد نظرات: ۴
حسن
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۱
جالبه از ترسش حکم سال 95 رو نشون نداده چون افزاایش حقوق داشته!!
ش.م.ج
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
کمه داداش ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مجید دل به خون
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
در صورتی که طبق مصوبه هیئت وزیران در سال 94که حداقل حقوق 800000 تومان است و حد اکثر حقوق باید حدود 5 برابر حداقل حقوق باشد مگر حدود 11 میلیون کم است برابر حقوق 10 تا معلم بازنشسته با مدرک لیسانس است اینها چه بی عدالتی و تبعیضی است که از طرف دولت تدبیر با بی تدبیر اجراء می شود و باعث نا امیدی اقشار زحمت کش کارگر و کارمند و نظامی و معلم های زجر کش می شود . . . . . ! ! ! ! ! آقا سید لطفا طبق چه اسناد و مدارکی مجلس نهم شما را برای وزارت رد صلاحیت کرد ، اگر صداقت دارید آنها را هم منتشر کنید ! راستی جناب سید شما چند روز در جبهه ودر چه عملیاتهایی شر کت کردید و چند بار مجروح شدید و جانبازا چند در صدید لطفا آنها را برای تنویر افکار عمومی نیز منشر کنید . . . . .. . .
اخوی
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
عمویی مردم رو چی فرض کردی؟ گفتی الان میام فیش حقوقیم رو منتشر میکنم مردم میگن دولت کارش درسته و این فیشای نجومی از دستش در رفته؟ اگه راست میگن مسئولین اقتصادی و مالی دولتی و شبه دولتی فیشاشونو منتشر کنن. کتابخانه ملی که پولی نداره که بخواد نجومی بده. جاهای اقتصادی و مالی مهمه!
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار