کد خبر:۵۲۳۱۲۰
به همت هسته توانمندسازی اردوهای جهادی صورت می‌گیرد؛

رونمایی از نسخه دوم شبکه مردمی روستاکالا به مناسبت عیدفطر

باگذشت یک سال از اغاز رسمی فعالیت های شبکه مردمی روستاکالا با عنایت به لزوم ورود جدی و عملیاتی حمایت از تولیدملی و بخصوص تولیدات مناطق محروم، دومین نسخه از سایت روستاکالا به همراه اقلام وگروه‌بندی‌های جدید راه‌اندازی شد.

 

اخبار دانشگاهی را از «کانال اخبار دانشگاهی SNN.ir» دنبال کنید

 

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو،باگذشت یک سال از اغاز رسمی فعالیت های شبکه مردمی روستاکالا با عنایت به لزوم ورود جدی و عملیاتی حمایت از تولیدملی و بخصوص تولیدات مناطق محروم، دومین نسخه از سایت روستاکالا به همراه اقلام  و گروه بندی های جدید راه اندازی شد.


روستاكالا به عنوان شبكه‌اي در حمايت از توليدات روستايي، توسط جمعي از جهادگران سراسر كشور راه‌اندازي شده و پشتيباني ‌می گردد. هدف از تشكيل اين شبكه حمايت از توليدات مناطقي است كه به دليل دوري از بازار مصرف و بزرگ بودن زنجيره واسطه‌ها، از سود كمي برخوردار بوده و رونق خود را از دست داده‌اند.


خريداران، ضمن شركت در امر خير و توانمندسازي مناطق محروم، با حذف واسطه‌ها از كالاهايي اصيل، مرغوب و  با قيمتي کمتر از كالاهاي مشابه برخوردار مي‌شوند.

 

روستاكالا يك شبكه مردمي است با اهداف غير تجاري و در راستاي حمايت از توليد ملي، رونق كسب و كار روستايي، جلوگيري از مهاجرت‌هاي شغلي و در نهايت پيشرفت مناطق محروم به دست خود روستاييان عزيز.


گفتنی است، علاقه مندان می توانند به سایت  roostakala.ir و جهت عضویت در صفحه تگرام و یا اینستاگرام@roostakalaمراجعه نمایند.

ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار