منازعه کشمیر از جنس «شیعه‌کشی» نیست
وحید یامین‌پور:
یامین پور: منازعه کشمیر برخلاف تبلیغاتی که شده از جنس "شیعه کشی" نیست. بلکه طرف درگیر گروهی جدایی طلب غالبا سنی هستند و ارتباطی هم با آرمان انقلاب اسلامی ندارند و حتی شنیده شده گرایشهای تکفیری دارند.
تعداد نظرات: ۲
ناشناس
Sweden
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۰
واقعا نوشتن چنین مطالبی آنهم از آقای یامین پور حیرت آور است. مطالبی که ایشان گفته تکمیل ظلم هندوها و برخلاف همه شعارهای انقلابی خود این شخص است.

اولا وقتی پای ظلم به مسلمین باشد شیعه و سنی مهم نیست.
ثانیا : ماهیت جنبش کشمیر چیزی جز تقلید از انقلاب اسلامی ایران نیست که شیعیان در آن نقش اصلی را داشته و دارند. و بدون شک همه مسلمانان کشمیر اعم از شیعه و سنی از روز اول نگاهشان به ایران بوده است. اتفاقا بر خلاف نظرات آقای یامین پور اعتراضات شیعیان هند دقیقا با شهادت شیخ نمر آغاز شد. تا اینکه در ماههای اخیر به اوج رسید.

ثالثا: تجربه کمک نکردن به چچن و ترکستان کافیست. عدم کمک ایران یعنی جذب این مسلمانان به عربستان و ترویج وهابیت و در نتیجه هزینه ای که بعدا خود ما برای تروریسم خواهیم پرداخت
ناشناس
Sweden
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۰
گند زدی یامین پور. اولا کشمیر تحت اشغال هند است. این منطقه مسلمان نشین باید به پاکستان ملحق می شد. ثانیا کوری نمی بینی مردمش شعار الله اکبر خامنه ای رهبر می دهند؟ سنی یا شیعه اینها دارند تاوان حمایت از ایران را می دهند. ثالثا از آنها حمایت نکنیم فردا سلفی و جذب عربستان می شوند.
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار