اجرای برجام وظیفه همه کشورهایی است که توافق را پذیرفته‌اند/ برخورد انتخاباتی آمریکایی‌ها با برجام
ظریف:
وزیر خارجه کشورمان درباره بد عهدی آمریکایی‌ها گفت: جمهوری اسلامی دستش باز است و امکانات مختلفی را تحت دستوراتی که رهبری در زمان مذاکره فرمودند، پیش بینی کرده است تا از هیچ جهتی ضرر نکند.
تعداد نظرات: ۴
سربدار
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۷
رهبر انقلاب یک سال و نیم پیش به‌طور مشخص از درس گرفتن از برجام سخن گفتند: «اگر طرف مقابل از کج‌تابی‌های معمولی خودش دست برداشت، این یک تجربه‌ای برای ما می‌شود که خیلی خب، پس می‌شود در یک موضوع دیگر هم با اینها مذاکره کرد؛ اما اگر دیدیم نه، این کج‌تابی‌هایی که همیشه از اینها دیده‌ایم باز هم وجود دارد و کج‌راهه دارند می‌روند، خب طبعاً تجربه‌ی گذشته‌ی ما تقویت خواهد شد.»(1394/01/20) اکنون و پس از مشخص شدن بدعهدی آمریکا از یک سو و بیان این نکته از سوی مسئولین امر، دیگر می‌توان برجام را تجربه ناموفق دیگری از مراوده و مذاکره با آمریکا دانست: «این برجام شد برای ما یک نمونه، یک تجربه... در ظاهر وعده می‌دهند، با زبان چرب و نرم حرف می‌زنند اما در عمل توطئه میکنند، تخریب می‌کنند، مانع از پیشرفت کارها م
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۷
شما برخورد انتخاباتي بكنيد خوبه، اونا بكنند بده؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
داری مثلا به امریکای جنایتکار خون اشام خونخوار ترودیست داعش پرست ُ درس برجام می دی ؟ ! مگه امریکای جنایتکار خون آشام خون خوار تروریست داعش پرست ُ احمق و کودن و ابله و بی شعور هستش که بخواد به برجام عمل کنه ؟؟؟؟؟؟؟!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
سلام آقای خندان

دوستان امریکایی وفا کردند؟؟؟؟؟
یا بهتر بگویم گرگ های امریکایی
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار