مگر آمار محرمانه نبود که روحانی اعلام کرد؟
در حالیکه رئیس کل بانک مرکزی به تازگی مطرح کرد که نرخ رشد اقتصادی پایان سال جاری ۴ تا ۵ درصد پیش‌بینی می‌شود، رئیس جمهور این نرخ را برای سه ماهه ابتدای امسال ۴.۴ درصد اعلام کرد.
تعداد نظرات: ۸
هموطن
Pakistan
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
هرچه نرخ رشد اقتصادی بهتر میشه مردم بیشتر فقیر تر میشن بابا قند شده 4500تومان مرغ شده 10هزارتومن مردم را مسخره نکنید اقای سیف طبقه چهلم نشسته برای مملکت رشد اقتصادی تعیین میکنه مردم هم صبری دارن
صتدق
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
وزرا از گرانی و خشم مردم بترسن
محمد
Hungary
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
به گفته آقای احمدی نژاد : آب رو بریزید اونجا که می سوزه. بدبختها در زمان شما نرخ 5- بود حالا که به کوری دشمنان داره 5+ میشه، شما چرا می سوزین؟؟؟
حامد
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
سلام.
برادر من البته چندان در جناح سیاسی خبرگزاری دانشجو خبر ندارم. ولی در طنز دکتر سلام که در این خبرگزاری ساخته میشه به خود آقای احمدی نژاد هم انتقاد میکنه.
همه که قرار نیست در یک گروهی باشن حتما. مثلا هرکی یه کلمه از روحانی انتقاد کرد پس حتما عاشق سینه چاک احمدی نژاده!

درباره رشد هم ایشالا رشد اقتصادی هرچه بیشتر بشه. قدرت مندی ایران در اقتصاد آرزوی همه ماست.
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
دیگه مردم ....... شما و رئیس جمهور شعاری و رئیس بانک مرکزی و غیره را قبول ندارند... و با دروغ های آآماری پیش نمی روند و حساب و کتاب زندگیشون و با واقعیات جاری (رکود و بیکاری و ...) ارزیابی می کنند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
دروذ بر روجانی که بعذ از چند سال رشد منفی در دوره احمدی نژاد توانست با برجام اگر چه ناقص و تعامل با دنیا رشد نسیار خوبی را کسب کند. بازهای نقتی و پتروشیمی ایران را اجیا کند تجارت با دنیا را سهل تر نماید و صادرات خیر نفتی را افزایش ذهد. مردم آثار این کارها را در آینده خواهند دید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۵
یه بار این دو سه خط رو میخوندی بد نبودا!!!!!!!! چقد دیگه غلط املایی!!!!!!!!
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
راستی آقای عادل آذر که اخیراً رئیس دیوان محاسبات شده دو شغله محسوب نمی شود؟ (البته بخوانید سه شغله چون هیات علمی دانشگاه هم هست!) ضمن اینکه فعالیت همزمان ایشان در دو قوه مغایر با اصل استقلال قوا نیست؟ قانون فقز برای رعایاست؟
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار