هیچ تحریمی علیه نهادهای داخلی نداشته و نخواهیم داشت/ منطقی‌ترین اقدام تلاش برای خروج از لیست سیاه FATF بود
طیب‌نیا:
طیب نیا گفت: منطقی ترین اقدام این بود که تلاش کنیم تا از لیست سیاه اف ای تی اف خارج شویم و این اقدام در راستای منافع ملی صورت گرفت.
تعداد نظرات: ۲
سراج
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۷
سلام. دیگه بهانه ی دیگه ای نداشتین؟؟؟؟؟؟ تا دیروز آب خوردنمون با برجام بود حالا نیست با خودمونه. الان باید از لیست سیاه کی خارج شیم. برای این لیست سیاه چه کسانی رو باید قربانی تحریم های داخلی کنیم سردار سلیمانی و کسانی که برابر داعش و امریکا و عربستان و اسرائیل و ... سپر بلای ما شدن باید تحریم بشن؟؟؟؟؟؟ ما احمق نیستم پس خواهشن عزت ما رو شعور ما رو زیر سوال نبرید؟ به خدا ظلمه این اقدامات شما. امروز برای اینکه عربستان عصبانی باشه از اینکه از لیست سیاه خارج شدیم باید قهرمان هامون رو قربانی کنیم؟ فکر می کنید واقعا عصبانی می شن ؟؟؟؟؟؟ اونها خوشحال می شن از این خود تحریمی و بر ضد آرمان هامون حرکت کردن رو. اصلا آرمان ها مون اسلاممون به کنار، تو خیابون داری راه می ری یه اوباش بهت حمله می کنه ...
سراج
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۷
یکی هم از اون طرف خیابون خودشو به خطر می اندازه تا تو رو نجات بده بعد تو می زنی تو گوشش می گی غلط کردی نجاتم دادی الان می رم پیش پلیس ازت شکایت می کنم و دادگاهیت می کنم باید زندانی بشی به خاطر این کارت. تو رو خدا خودتون فکر کنید خیلی خنده داره مرغ پخته تو دیس سرو غذا خنده ش می گیره از این حماقت.
ارسال نظرات
آخرین اخبار