فیش مدیران وارداتی دانشگاه فرهنگیان را منتشر کنید
در نامه عضو هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان مطرح شد
اگر دانشگاه با کمبود بودجه دارد چه نیازی به ورود نیروهای آزاد، بازنشسته و هیئت علمی دیگر دانشگاه‌هاست که به صورت قراردادی بودجه‌های کلان دانشگاه به آنان اختصاص داده می‌شود؟!
تعداد نظرات: ۲
مدرس دانشگاه فرهنگیان
United States of America
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۸
با سلام و احترام
واقعا دست مریزاد خدا حفظت کند بالاخره یک نفر با وجدان پیدا شد که از حقوق اعضای هیئت علمی مظلوم دانشگاه فرهنگیان دفاع کند.
به این لیست آقای دکتر موسی پور که از دانشگاه باهنر کرمان وارد شدند را نیز اضاف کنید که هم اکنون نیز عضو هیپت علمی دانشگاه علامه طباطبایی شده اند. نیرویی وارداتی به دانشگاه که همه چیز را کن فیکون کرد فردا هم با کلی امتیاز پزوهشی و مرتبه استاد تمامی اینجا را ترک می کند!!! بیچاره دانشجویان بعدی دانشگاه که باید طرح کلان وحشتناک ایشان را در دانشگاه اجرا کنند:
150 واحد درسی برای دوره کارشناسی که فقط 57 واحد آن درس تخصصی رشته و بقیه اش دروس عمومی، معلمی و تربیتی است و توجیه ایشان این است که ما متخصص رشته نمی خواهیم و معلم می خواهیم!!!!! وااسفا بر این تفکر
عضو هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان
United States of America
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۸
با سلام
ماده 28 را در دانشگاه راه انداختند و کمر دانشگاه را شکستند. حاضر نیستند حتی دو تا ساختمان بخرند یا بسازند تا بتوانند دانشجو بگیرند و می گویند پول نداریم. با حقوق این همه مدیرکل عجیب و غریب که در چارت جدید سازمانی دانشگاه تولید کرده اند، می شود ده تا ساختمان در سال ساخت که دیگر کمبود جا و مکان را بهانه نکنند.
آقای دکتر مهرمحمدی ما فکر می کردیم شما آدمی روشن فکر هستید ولی عنان کار خود را به دست رضاخان هایی در معاونت آموزشی و دفتر حقوقی و منابع مالی و الان هم که در آموزش کل سپردید تا شما را زیر سوال ببرند!!! واقعا چرا ؟؟؟؟؟
ارسال نظرات
آخرین اخبار