بنیاد رودکی ارسال نامه کارکنان این مجموعه به وزیر ارشاد را تکذیب کرد
آخرین اخبار:
کد خبر:۵۴۸۳۶۷
با ارسال نامه‌ای

بنیاد رودکی ارسال نامه کارکنان این مجموعه به وزیر ارشاد را تکذیب کرد

بنیاد رودکی با ارسال نامه‌ای خبر "نامه سرگشاده کارکنان بنیاد رودکی به وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی" را تکذیب کرد.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، روابط عمومی بنیاد رودکی با ارسال تکذیبیه‌ای خبر "نامه سرگشاده کارکنان بنیاد رودکی به وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی" را تکذیب کرد و نوشت: به اطلاع می رساند که نامه با شش امضای مجهول و فاقد اسم تهیه و متاسفانه به نام کارکنان شریف بنیاد در اختیار آن رسانه قرار گرفته است. ضمن تکذیب کامل موضوع شایسته است نسبت به درج تکذیبیه اقدام شود.

نظرات شما
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۴
مطمئنا حرف دل اکثر کارمندان بنیاد بود ای کاش شرایطی بود که همه بدون ترس و واهمه بخاطر از دست دادن شغل میتوانستند حرف دلشون رو بزنن
وزیر محترم لطفاً و خواهشا رسیدگی کنن
2
0
هاله
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۵
این تکذیبیه نشان دهنده دیکتاتور بودن مدیر عامل بنیاد می باشد و نامه اول مورد تایید ما کارکنان است
3
0
ناشناس
Germany
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۵
نه ترو خدا میان امضا خودشونو بزنن که مدیر عامل بیاد هرکاری دلش خواست بکنه
ماهم نامه روابط عمومی بنیاد رو تکذیب میکنیم
1
0
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۵
خدا خودش به داد بنیاد و کارمنداش برسه ظاهراً از مسئولین و وزیر محترم کاری بر نمياد
1
0
پربازدیدترین آخرین اخبار