کد خبر:۵۵۹۰۲۱

مدیرتلویزیون کربلا: پوشش رسانه ای فعلی درخور آرمان اربعین نیست

مدیرعامل شبکه ماهواره ای تلویزیون کربلا گفت: آرمان أربعین حسینی از آن ماست اما رسانه های متعدد و کافی برای نشان دادن اهداف این آرمان نداریم.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حیدر نوری محمد جلوخان در پنجمین روز از نمایشگاه مطبوعات در سخنانی با موضوع ' نقش رسانه ها در پوشش پیاده روی عظیم أربعین حسینی' واقع در غرفه رسانه های خارجی افزود: رسانه ها آنگونه که باید نتوانستند این تظاهرات صلح جویانه و أهداف آن را بخوبی به دنیا نمایش دهند.


وی خاطرنشان کرد: مواکب خدمت رسانی به زوار اربعین را می بینیم که با تمام توان خدمت می کنند اما تا چه حد توانستیم این خدمات را بخوبی نشان دهیم؟!.


محمدجلوخان تصریح کرد : با وجود توفان کینه و خرابی که این سرزمین مقدس را درنوردید ، فرزندان این سرزمین با یک دست أسلحه برداشته و با تروریسم مقابله می کنند و با دست دیگر از زائران اربعین حسینی پذیرایی می کنند.
وی ادامه داد: کربلا سرشار از اتفاقات و قصه هایی است که عقل و منطق توان درک آن را ندارد اما این یک قصه واقعی است.


مدیر عامل شبکه ماهواره ای تلویزیون کربلا خواستار ارتقا بخشی کار حرفه ای و فنی در حوزه رسانه ها شد و ادامه داد: با ارتقا کار حرفه ای بهتر از قبل می توانیم این بزرگ رویداد دنیا را در معرض دید عموم قرار داده و اهداف آن را به کل دنیا انتقال دهیم.


640 رسانه در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها از 14 تا 21 آبان در مصلای تهران غرفه دارند و امکان بازدید و حضور در نشست های تخصصی آن برای عموم مردم از 9.30 تا 20.30 فراهم است.

ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار