امیر کشاورزی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو، در خصوص مورد ضرب و شتم قرار گرفتن توسط راننده آژانس طرف قرارداد دانشگاه هرمزگان گفت: من دانشجوی کارشناسی رشته مهندسی مکانیک هستم و در روز دوشنبه 17 آبان 95 جهت پیگیری کارهای همایش ساخت و تولید که در دانشگاه هرمزگان برگزار می شد، از طرف دبیر همایش مسئول پیگیری و رسیدگی چاپ بنر و کارت های همایش شده و در ساعت 18:40 درخواست یک سرویس از آژانس طرف قرارداد دانشگاه کردم و قرار بر این شد که پس از بازگشت به دانشگاه هزینه آن پرداخت شود.
وی افزود: در هنگام رسیدگی چاپ بنرها و کارت های هماهنگی با چاپخانه با مشکلاتی روبرو شد که بنده برای پیگیری چاپ هر چه سریع تر کارت ها مجبور به ماندن در چاپخانه و انجام هماهنگی ها شدم و به مرادی راننده آژانس گفتم که به دانشگاه برگردد و هزینه را از کریمی که مسئول مالی این همایش بود، بگیرد که شماره وی را نیز به راننده دادم.
این دانشجوی دانشگاه هرمزگان تصریح کرد: راننده پس از حدود نیم ساعت با گرفتن یقه من و گفتن پول می دهی یا پولت کنم، پیراهن من را پاره کرد و به ضرب و شتم من پرداخت. هنگامی که داشتم برای پیگیری کارها و هماهنگی برای واریز پول به حساب من جهت تسویه حساب با مسئولان همایش تماس می گرفتم راننده گوشی من را به زور گرفت و از تماس با 110 نیز امتناع کرد. پس از گرفتن گوشی من به راننده گفتم که کارها را اینجا رها می کنم و به دانشگاه می رویم تا هزینه راننده پرداخت شود.
کشاورزی ادامه داد: در مسیر راننده با باوقار، مسئول آژانس تماس می گرفت اما، وی گوشی خود را روی گوشی همسرشان دایورت کرده بودند و پاسخگو نبودند، پس از گذشت حدود سه تا چهار ساعت باوقار با تماس با راننده و آمدن برای راضی کردن او به رفتن دانشگاه سوار ماشین راننده شدم.
وی ادامه داد: در صورتی که حتی باوقار احساس نگرانی نکرد که ممکن است دوباره مورد آزار و اذیت قرار بگیرم و من را با آنها تنها گذاشت و به سمت محله قشو رفته و تلفن همراه من که در خانه دوست راننده گذاشته شده بود برداشته و به سمت دانشگاه رفتیم. در حدود ساعت 21:50 لحظه ورود به داشگاه بود مدارک از جمله رسید پول پرداخت شده، دوربین های دانشگاه و تماس گرفته شده با مسئول همایش موجود است.
این دانشجوی دانشگاه هرمزگان تصریح کرد: پس از تسویه حساب با راننده قضیه تمام شد؛ اما من که برای پیگیری این مسئله به حراست دانشگاه رفتم، پس از گذشت چند روز هیچ بازخوردی دیده نشده است.
کشاورزی گفت: من حرف های خود را مکتوب کرده و در حراست گذاشتم؛ اما حراست با احضار باوقار حرف های وی را شنیده؛ اما مکتوب نکردند که در این میان حرف های ضد و نقیضی را زدند که وی گفتند راننده سرویس در ساعت 21:15 از طرف خوابگاه دختران (مسافر یکی از دختران بوده است) به ترمینال رفته است و ساعت 21:40 ترمینال بوده است که با ساعت ورود ما متناقض است؛ حال اگر حرف وی را در این مورد قبول کنیم، مسئول آژانس دانشگاه اجازه سوار کردن مسافر دختر را در حالی داده است که یک پسر دیگر (که به گفته باوقار، پسر عمه راننده بوده است) همراه راننده بوده است، در این چند روز بنده با مراجعه به حراست متوجه شدم که حتی دوربین های ورودی را چک نکرده اند و قضیه را به حال خود رها کرده اند.
لازم به ذکر است، خبرگزاری دانشجو در راستای پیگیری این موضوع به دادی پور، مسئول حراست تماس گرفته و وی این موضوع را به روابط عمومی ارجاع داد، سپس سراغ خواجه زاده، معاون اداری طرف قرارداد سرویس دانشگاه رفتیم، وی نیز حاضر به پاسخ گویی نشده و دریافت پاسخ را منوط به تماس با روابط عمومی عنوان کرد.
طی تماس با روابط عمومی، کارشناس این حوزه عنوان کرد، عباسی، مسئول روابط عمومی دانشگاه اکنون در دانشگاه حضور ندارند.