آمریکا: برجام یک معاهده «غیررسمی» است، دلمان نخواهد اجرا نمی‌کنیم!/ اقدام متقابل روحانی و دولتش چه‌خواهد بود؟
گزارش/
آمریکایی‌ها خرشان از پل گذشته و تمایلی برای اجرای معاهده ندارند؛ حالا روحانی مانده و یک معاهده‌ «غیررسمی» که ایالات متحده هرطور دلش بخواهد اجرا می‌کند.
تعداد نظرات: ۱۲
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۰
واقعا تحلیل آبکی و غیر منصفانه ای بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۰
اشتباه مثبت دادم پوزش
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۰
دقیقا تحلیل های آبکی است هرچی باشد ظریف مرد بزرگ دیپلماسی ایران است .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۰
آخه به این هم میگند دیپلماسی ، که بیای وسط مذاکرات بگی ، آمریکا می تواند با یک بمب کل سیستم دفاعی ما را از کار بیاندازد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۰
پس از پرتاب خودکار و مداد رنگی و ایملهای توفنده و دشمن شکن و زانو زدنهای دلاورانه اینبار زینت میگیرد به پرتاب کفش تن تاک
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۰
به حسن آقا ودوستان بخاطر اینکه روی قوام السلطنه ها وناصرالدین شاه ها و هرچی دیپلمات منفعل طول تاریخ ایران را سفید کردند تبریک میگم الحق که فتح الفتوح شما مثل آفتابه! آفتابه! آفتابه! فقط حیف تو این آفتابه! آبم نیست که گوشه ای ازگندی که به منافع ملت زدیدو بشورید... تاریخ درمورد شما چگونه قضاوت خواهد کرد؟شیفتگان غرب زده ای که از هول حلیم افتادن تو دیگ؟ یا ساده لوحانی که به اندازه لبو فروش وراننده تاکسی سیاست نمی فهمیدند ولی خودشونو علامه میپنداشتند؟فقط دعا کنید تاریخ شما را خائن معرفی نکند چون واقعاً معلوم نیست در پس پرده این توافق سراسر حماقت چه توافقات محرمانه ای داشتید که گندش بعداً در میاد!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۰
قهرمان،قهرمان ،قهرمان ملی را فراموش کردی.همون که امیرکبیر دوران بود....مدال گرفت...میخواست بعد حسن رئیس جمهور بشه،گفته بوده تا سال 1408 دولت مال خودمونه......
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۰
بدو ن تفکر و با شتاب 10 تن او را نیو م غنی شده ظرف یک رو ز به خار ج ارسال شد و راکتوو ر اب سنگین اراک بتن ریزی شد که خو د این تحقیر کشو ر بو د و سانتریفیو ژ ها فو را جمع و انبار و بی خا صیت شد بدو ن اینکه تو صیه های رهبر ی بزر گو ار را در اجرای تد ریجی تعهدات و در برابر اجرای ما به ازای تعهدات غر بی را عملی و اجرایی کنند نتیجه اش همین شد که هست !
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۰
یعنی 4 سال مردم رو سر کار گذاشتیم!!؟؟ لعنت به تزویر و بی فکری....
علیرضا رضایی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۰
آفرین معلم گرامی آفرین
بنده از همان روز دارم می سوزم که چرا یه مسئولی درباره دروغ بزرگ و شاخدار رئیس جمهور محبوبمان موضع گیری نکرد
همان که گفت و میخواست تمام تقصیر شکست برجام را متوجه رهبری کند /// آنروز ها که رهبری می فرمودند آمریکا و همپیمانانش قابل اعتماد نیستند آن موقع که خط قرمز ها رو رئیس جمهور و وزیر امور خارجه با توجه به تذکرات رهبری زیر پا گذاشتند و مستانه با دوستان و همکلاسی های قدیمشان مذاکره می کردند هوش نبودند که رهبری چه می گوید ... تا آخر سر رهبری گفنتد حالا که دارید مذاکره می کنید تعهد قوی بگیرید و ... ولی چه کردند این خائنین داخلی .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۰
دیپلماسی لبخند و التماس بیشتر از این نمیشه بهش توقع داشت
کسی حق نداره این خفت رو به گردن رهبری بندازه صحبتم با روحانی هستش ساله دیگه ایشون بخوان نامزد انتخابات بشن خودشون و کوچیک کردن
منتظر
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۱
فشار ایمیلی
ارسال نظرات
آخرین اخبار