آخرین اخبار:
کد خبر:۵۷۶۶۴۸

کمپین «نه به قاچاق کتاب»‌ راه‌اندازی شد

کمپین « نه به قاچاق کتاب»‌ به منظور مبارزه با پدیده قاچاق کتاب و فروش نسخه‌های غیرقانونی از آثار منتشر شده توسط ناشران راه‌اندازی شد.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو؛ به منظور مبارزه با پدیده قاچاق کتاب و فروش نسخه‌های غیرقانونی از آثار منتشر شده توسط ناشران در کشور، پایگاه اینترنتی«www.ketabd2.ir» اقدام به راه‌اندازی کمپینی با عنوان «#نه_به_قاچاق_کتاب» کرده است.

 

در این کمپین تمامی ناشران، مؤسسات فعال در عرصه نشر و تمامی کتابخوانان در سراسر کشور می‌توانند ضمن عضویت از مزایای خرید و فروش نسخه‌های اصل و اورجینال آثار فرهنگی خود که در معرض قاچاق قرار گرفته‌اند، استفاده کنند.

 

کتابخوانان در تمامی مقاطع سنی و در سراسر کشور می‌توانند با عضویت در این کمپین اطلاعاتی نظیر شیوه‌های آشنایی با نسخه‌های اصلی و اورجینال کتاب‌های پرفروش، مراکز فروش و پایگاه‌های اینترنتی نسخه‌های اصلی کتاب،  و…. را به دست آورده و ناشران نیز از فضای تبلیغاتی رایگان و ارتباط مستقیم با کتابخوانان کشور بهره‌مند شوند. همچنین صاحبان مؤسسات فرهنگی و تولیدکنندگان کالاهای فرهنگی مرتبط با کتاب نیز می‌توانند با عضویت در این کمپین از مکانی برای ارائه رایگان محصولاتشان در راستانی مبارزه با فروش کتاب قاچاق استفاده کنند.

 

کمپین «نه به خرید کتاب قاچاق» همچنین به صورت ماهیانه جشنواره تصاویر اینستاگرامی تولید شده توسط مخاطبان به منظور مبارزه با خرید و فروش کتاب قاچاق را برگزار می‌کند. هر یک از اعضای کمپین می‌توانند با پیوستن به این آن و ارسال تصاویر، جدای از امکان نمایش آن با اسم عکاس در صفحه اینستاگرام کمپین، در داوری جایزه ماهانه انتخاب بهترین تصویر، شانس خود را امتحان و از جایزه خرید 100 هزار تومانی کتاب دست دوم بهره‌مند شوند.

 

پایگاه اینترنتی «www.ketabd2.ir» توسط گروهی از فعالان فرهنگی حوزه کتاب و به منظور مبادله رایگان کتاب‌های دست دوم راه‌اندازی شده است و علاقه‌مندان به فروش و یا خرید آثار دست دوم می‌توانند برای این منظور به این پایگاه مراجعه کنند.

ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار