عادل الجبیر: درباره قدرتمان برای عبور از تهدیدات منطقه‌ای به شدت امیدواریم
آخرین اخبار:
کد خبر:۵۸۵۶۱۳
در دیدار با وزیر خارجه آمریکا؛

عادل الجبیر: درباره قدرتمان برای عبور از تهدیدات منطقه‌ای به شدت امیدواریم

وزیر خارجه عربستان سعودی پس از دیدار با وزیر خارجه آمریکا، بر همکاری با دولت جدید این کشور در مسائل منطقه‌ای تأکید کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «عادل الجبیر» وزیر خارجه عربستان سعودی پیش از ظهر امروز در حاشیه کنفرانس امنیتی مونیخ با «رکس تیلرسون» همتای آمریکایی خود دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

 

بنا بر اعلام شبکه العربیه، عادل الجبیر پس از این دیدار در مقابل خبرنگاران گفت: عربستان به همکاری با دولت «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا درباره پرونده‌های منطقه تأکید دارد.

 

او افزود: درباره قدرتمان برای عبور از تهدیدات منطقه‌ای به شدت امیدواریم.

نظرات شما
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۸
قدرتشان در یمن بسیار آشکار است .
16
0
ایران
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۸
اگه جنگی شروع شودقبل از زدن ناوهای امریکا اول عرعرستان بعدبقیه
0
0
ناشناس
United States of America
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۸
لااقل اين حرفو زماني بزن که اين تسليحات پيشرفته رو ميخري نظاميان خودت بتونند باهاش کار کنند
1
0
پربازدیدترین آخرین اخبار