کد خبر:۵۹۵۸۴۱
آخرین آمار فروش فیلم‌های اکران نوروز

«ماجرای نیمروز» به ۲ میلیاردونیم نزدیک شد/ «خوب بد جلف» پرفروش‌ترین فیلم نوروزی

با پایان تعطیلات نوروزی اقبال مخاطب به فیلم‌های اجتماعی بیش از دو هفته اول اکران نوروزی شده است و همچنان فیلم‌های کمدی به فروش می‌رود.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو؛ همانطور که قابل پیش بینی بود با پایان تعطیلات نوروزی فیلم های اجتماعی با اقبال خوبی مواجه شد و در کنار فیلم های کمدی توانسته نظر مخاطب را به خود جلب کند.

 

مختاری مدیر پخش دفتر هدایت فیلم درباره فروش فیلم های کمدی این دفتر گفت: فیلم «خوب بد جلف» در تهران به فروش 7 میلیارد و 320 میلیون تومان و در شهرستان به فروش 4 میلیارد و 210 میلیون تومان رسید که در کل فروش فیلم به 11 میلیارد و 530 میلیون تومان رسیده است. 

 

وی درباره تعداد هفته های نمایش این فیلم توضیح داد: این فیلم از سال 95 اکران شده و شامل فروش 10 هفته ای خواهد بود. فیلم های نوروزی فروش 7 هفته ای خواهند داشت و هم اینک خوب بد جلف در هفته هشتم اکران قرار گرفته است. 

 

مختاری درباره فروش «گشت 2» گفت: فیلم در تهران به فروش 5 میلیارد و 450 میلیون تومان دست یافت که در شهرستان به فروش 3 میلیارد و 370 میلیون تومان رسید و در کل فروش فیلم به 8 میلیارد و 820 میلیون تومان رسید. 

 

علی سرتیپی درباره دو فیلم اجتماعی دفتر فیلیمران گفت: اقبال مخاطب نسبت به تعطیلات نوروزی بهتر شده است و این رفتار از سوی مخاطبان قابل پیش بینی بود. فیلم «آباجان» به فروش 810 میلیون تومان رسید و فیلم «یک روز بخصوص» به فروش 590 میلیون تومان دست یافت . این دو فیلم بیشترین سالن را در تهران دارند و در شهرستان با سالن های محدودی به نمایش درآمدند. 

 

فیاض هوشیار پارسیان مدیر پخش دفتر سیمای مهر درباره فروش فیلم «ماجرای نیمروز» گفت: فیلم در تهران به فروش 1 میلیارد و 750 میلیون تومان رسید و در شهرستان به فروش 610 میلیون دست یافت و کل فروش فیلم به 2 میلیارد و 360 میلیون تومان رسیده است. 

 

حبیب اسماعیلی مدیر پخش رسانه فیلمسازان مولود درباره فروش «سه بیگانه» گفت: فیلم بدون تبلیغات تلویزیونی به فروش 1 میلیارد و 400 میلیون تومان رسیده است. 

ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار