به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو؛ علیزاده رئیس سازمان زیباسازی شهرداری تهران در نشست خبری سیو چهارمین دوره مسابقات بینالمللی قرآن کریم از اجرای کمپینی در این دوره از مسابقات خبر داد و گفت: سازمان زیباسازی در بخشی از برنامههای خود از فضاهای شهری برای تبلیغات مناسبتهای مختلف مذهبی و ملی استفاده میکند و با توجه به این موضوع که قرآن کریم به عنوان یک اصل و رسالت اصلی سازمان بر اهتمام و توجه به این موضوع قرار دارد در جلسه ستاد عالی هماهنگی مسابقات بینالمللی جمهوری اسلامی ایران مقرر شد کمپینی با موضوع «یک کتاب،یک امت» با محوریت حقوق شهروندی، سبک زندگی اسلامی و قرآنی با کسب نظر کارشناسان در سطح شهر آغاز شود.
وی در ادامه افزود: برهمین اساس 300 سازه تبلیغات به موضوع سی و چهارمین دوره مسابقات بینالمللی قرآن کریم اختصاص داده شده است.