چه کسی به قرارگاه خاتم‌الانبیا التماس می‌کند که پروژه‌ها را انجام دهد؟/ بعضی حرف‌ها از روی کوته‌بینی است
حجت الاسلام منتظری در گفت وگو با خبرگزاری دانشجو:
دادستان کل کشور در واکنش به سخنان اخیر حسن روحانی که گفته بود بخشی از اقتصاد را به یک دولت با تفنگ تحویل دادیم که رسانه هم دارد، گفت: باید سوال کرد که چه کسی می رود التماس قرارگاه خاتم الانبیا را می‌کند که بیاید پروژه‌های ما را انجام دهد؟
تعداد نظرات: ۷
یوسف
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۳
وای ازین دشمنان داخی!!!؟؟؟
دشمن خارجی داره کار خودشو میکنه! چه کنیم از دست این منافقین در پوشش دوست!؟؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۳
کاملا صحیح است این حرف ها بعضی افراد از کوته بینی آنان است و منظورشان سرپوش گذاشتن بر عدم کارایی شان است. کارنامه واقعا افتضاح و پر از دروغ و فریبکاری آنان باعث می شود هر روز پنجه بر صورت آفتاب کشند ولی باید بدانند که رسوا می شوند.
جواد
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۴
حرف شما،کاملامتین است، ازلیبرالیسم ولیبرال ها،که حاصل توحش اروپادرحدودچهارصدسال پیش است،چه انتظاردارید؟مگرازکفرحق برمی خیزد؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۳
مگه نیمگه تحویل دادیم خوب تحویل نمی دادند رجوع شود به مناظره آقای زیبا کلام با آقای جهانگیری
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۳
باز هم سپاه به داد شما رسید ، اگر قرارگاه خاتم الانبیاء سپاه نبود می خواستید کدام پروژه را قبل از انتخابات افتتاح کنید و پزش را بدهید و رأی جمع کنید.
اینهمه نمک نشناسی نوبره به خدا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۴
اینها و حرف های روحانی ثمره خوش خدمتی بعضی از سرداران سپاه به روجانی وتبلیغات مخفی بعضی از عناصر سپاه وبسیج برای روحانی بوده بالاخره این مزد خوش خدمتی این افراد به دولت فاقد تدبیر وبدون امید بوده
سحر
Germany
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۴
اقای ریس جمهور 5 ساله باین گونه سخنرانی های بی خردانه مملکت را به التهاب می کشد و هرچند وقت به دشمنان سپاه با این سخنان ندا میدهدکه با شما هستیم و ضد سپاه . وچراغ سبز به تحریمها اگر این نفوذی بودن نیست پسچی ؟؟؟واگر سخنان او از روی نادانیه پس فرد نادان را چرا شورای نگهبان تایید کرد؟//
ارسال نظرات
آخرین اخبار