به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، شرکت حمل و نقل ریلی رجا با اعلام این خبر افزود: پیش از این هموطنان خارج از تهران باید با گرفتن شماره ۸ رقمی و کد تهران اقدام به ارتباط محدود با سامانه ارتباط با مشتریان رجا میکردند.
طبق هماهنگی صورت گرفته با مخابرات، این سامانه هم اکنون به صورت کشوری و فقط تماس با شماره تلفن ۱۵۳۹ (خطوط ثابت و تلفن همراه و امکان انتظار تا ۳۰ تماس) امکان پذیر است.
هموطنان از طریق این سامانه میتوانند علاوه بر رزرو و خرید تلفنی بلیت قطارهای رجا نسبت به کسب اطلاعات سفر با قطارهای این شرکت اعم از؛ تخفیفات و تسهیلات دوره یی، برنامه حرکت قطارها، بهای بلیت و ... اقدام کرده یا پیشنهاد، انتقاد یا شکایات خود را مطرح و پیگیری کنند.
شرکت رجا به منظور تسهیل استفاده هم وطنان از قطارهای گوناگون، خدمات تخفیفات لحظهای در بهای بلیت را نیز از طریق سامانه اطلاع رسانی "سفر ارزان" در شبکه تلگرامی به نشانی safararzan۱۵۳۹ @ راه اندازی کرده که متقاضیان با کسب اطلاعات لازم میتوانند نسبت به خرید از طریق سامانه ۱۵۳۹ یا به روشهای دیگر (خرید اپلیکیشنی، خرید اینترنتی و خرید از طرق دفاتر فروش) اقدام کنند.
شرکت رجا پیش از این برای اولین بار در کشور و در صنعت حمل و نقل ریلی تسهیلات ویژه دیگری را در قالب بستههای سفر (رزرو هتل همزمان با خربد بلیت قطار، تسهیل استفاده با تخفیف از حمل و نقل درون شهری و.) برای هم وطنان در نظر گرفته بود