شرکت تسلا اعلام کرده، تعداد کمی از کابلهای به کار رفته در صندلیهای تاشوی عقب در برخی از خودروهای مدل ایکس این شرکت، که در فاصله ۸ اکتبر ۲۰۱۶ و ۱۶ اوت ۲۰۱۷ تولید شده اند احتمالا تنظیم شدن دارند تا مشکل مذکور حل شود.
به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، شرکت تسلا، تولید کننده خودروهای برقی ۱۱ هزار دستگاه از خودروهای مدل ایکس اسپورت خود در سطح جهان را به دلیل مکانیزم معیوب قفل صندلیهای عقب و افزایش ریسک پرتاب صندلیها به قسمت جلو در صورت تصادف، برای رفع عیب فرا خواند.
شرکت تسلا اعلام کرده، تعداد کمی از کابلهای به کار رفته در صندلیهای تاشوی عقب در برخی از خودروهای مدل ایکس این شرکت، که در فاصله ۸ اکتبر ۲۰۱۶ و ۱۶ اوت ۲۰۱۷ تولید شده اند احتمالا تنظیم شدن دارند تا مشکل مذکور حل شود.
این شرکت گفته، حدود ۳ درصد از خودروهای فراخوانده شده ممکن است این مشکل را که در جریان تستهای داخلی شناسایی شده است داشته باشند.
پیشتر پالو آلتو، شعبه شرکت تسلا در کالیفرنیا در آوریل ۲۰۱۶، ۲۷۰۰ دستگاه از خودروهای شاسی بلند مدل ایکس این شرکت را به دلیل مشکل در لولای قفل صندلیهای ردیف سوم این خودروها فراخوانده بود.
این شرکت در سال ۲۰۱۵ نیز ۹۰ هزار دستگاه از خودروهای سدان مدل اس خود را به دلیل ایراد در کمربند ایمنی خودروهای جلو فراخوانده بود. همچنین در سال ۲۰۱۴، ۲۹ هزار و ۲۲۲ دستگاه از همین مدل خودروها به دلیل مشکل در شارژ شدن و ریسک بروز آتش سوزی فراخوانده شده بودند.
خوب خوشبختانه همین امسال خودروسازی سایپا هم یه فراخوان داشته که پس از مراجعه به نمایندگی ظاهراً عیب را برطرف نموده اند ولی شکل ظاهری از حالت اول خرابتر شده است.
ارسال نظرات
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.