کد خبر:۶۵۷۹۳۴

وب سایت ساختمون بانک جامع محصولات مربوط به صنعت ساختمان سازی

اگر شما در هر کدام از موارد بالا متخصص هستید و کالا و یا خدماتی برای ارائه دارید، حتما به وب سایت ساختمون سری بزنید و با کارشناسان آن تماس بگیرید.

به گزارش گروه بازرگانی خبرگزاری دانشجو، در دنیای کسب و کار و فروش امروز، بدون تبلیغات نمی‌توان موفق بود. همه کسانی که دستی در این حوزه دارند به این امر واقفند. اما تبلیغات هم امر آسانی نیست و نیاز به حدی از دانش دارد. برای همین بر آن شدیم تا بعضی از وب سایت‌های تبلیغاتی خوشنام را به شما معرفی کنیم. این بار می خواهیم برای کسانی که در حوزه ساختمان سازی فعالیت می‌کنند درباره وب سایت تبلیغات تخصصی ساختمون بنویسیم. ما را دنبال کنید.

وب سایت ساختمون بانک جامع محصولات مربوط به صنعت ساختمان سازی

تبلیغات همه گیر، ولی سخت است. در هر ساعت و دقیقه‌ای از روز، ما در معرض انواع و اقسام آگهی‌های تبلیغاتی قرار می‌گیریم. اگر خودمان هم دست در کسب و کاری داشته باشیم، حتما اینفکر به ذهنمان خطور کرده است که محصولمان را تبلیغ کنیم. پس به دنبال بهترین روش و یا بهترین بنگاه تبلیغاتی گشته ایم. متاسفانه، معمولا بعد از ساعت‌ها جستجو، به نتیجه‌ی قابل قبولی نمی رسیم. یا حتی اگر بالاخره یک روش یا بنگاه را انتخاب می‌کنیم، تبلیغی که انتخاب کرده‌ایم به آن اندازه‌ای که انتظار داشتیم مثمر ثمر نبوده است. مایوس کننده تر وقتی است که بابت آن آگهی هزینه‌ی بسیار زیادی هم پرداخت کرده ایم، ولی باز به نتیجه‌ی مطلوب نرسیده‌ایم.

تمام مشکلاتی که برشمردیم به این دلیل است که تبلیغات امر تخصصی است. امروزه شرکت‌های ریز و درشتی سر بر آورده‌اند که با ادعاهای بزرگ، مبالغ هنگفتی را دریافت می‌کنند، اما موفق نیستند. چون آن‌ها متخصص نیستند و فقط می‌خواهند در این بازار گرم تبلیغات نفعی هم به آن‌ها برسد.

بله! همانطور که اشاره کردیم تبلیغات تخصصی است. اما نه فقط برای کسانی که متولی امر هستند، حتی برای کسانی هم که می‌خواهند تبلیغ کالا یا خدماتشان را به جایی ارائه دهند، حدی از دانش لازم است. همانطور که از سطور بالا برمی‌آید دو فاکتور مهم وجود دارند، که باید به عنوان مشتری تبلیغات، به آن‌ها حساس باشیم. اولی حرفه‌ای بودن بنگاه تبلیغاتی و بکارگیری متخصصان امر است. مورد دوم، برآورد هزینه- فایده است. به عبارت دیگر، بسنجیم آیا وعده‌هایی که به ما می دهند با توجه به مبلغی که درخواست می‌کنند مقرون به صرفه است یا نه. دیگر اینکه، آیا اصولا وعده‌ها قابل تحقق هستند.

خبر خوبی داریم. اینکه تمام نکات مهم بالا درباره وب سایت ساختمون صدق می‌کند. این وب سایت یک سامانه تخصصی تبلیغات تنها و تنها در حوزه ساختمان سازی است. یعنی، اگر کسی در حرفه‌ای غیر مرتبط با صنعت ساختمان فعالیت دارد، متاسفانه نمی‌تواند از خدمات این وب سایت بهره مند شود. دوم اینکه یک تیم حرفه‌ای و متخصص این وب سایت را پشتیبانی می‌کنند. آن‌ها در تمام مراحل در کنار مشتریان خواهند بود. این تیم، با مطالعه و جستجو، دائما خود را با آخرین دانش و روش‌های تبلیغاتی به روز می‌کنند. بنابراین، مشتریاندیگر نیازی به جستجو و مطالعه در حوزه تبلیغات ندارند، تنها کافی ست به دانش و تجربه‌ی آن‌ها تکیه کنند. بالاخره اینکه، هزینه‌ای که این وب سایت برای بسته های تبلیغاتی خود دریافت می‌کند بسیار منطقی و مقرون به صرفه است. همچنین، به تمام آنچه در هنگام عقد قرارداد وعده می‌دهند کاملا پایبند هستند و جز به جز آن‌ها اجرایی و عملی می شوند.

اگر بخواهیم درباره حیطه‌ی کار وب سایت ساختمون جزئی‌تر صحبت کنیم، باید بگوییم این وب سایت یک سامانه‌ی جامع تبلیغات در حوزه ساختمان است. در آن انواع کالاهای ساختمانی اعم از کالاهای دکوراسیون داخلی (مانند پرده کرکره ، بلوک‌های شیشه‌ای)، انواع درب‌ها (مانند درب ضد سرقت یا درب های اتوماتیک)، انواع پنجره (مانند پنجره دوجداره یا پنجره UPVC)، انواع سقف (مانند سقف شیبدار یا سقف کاذب)، انواع فراورده‌های بتنی (الیاف بتن، بتن مسلح، پانل سه بعدی)، انواع پله گرد ، انواع شیشه‌های ساختمانی (مانند شیشه سکوریت و شیشه لمینت) و سایر کالا و خدمات مرتبط با صنعت ساختمان سازی معرفی می‌شود.

پس اگر شما در هر کدام از موارد بالا متخصص هستید و کالا و یا خدماتی برای ارائه دارید، حتما به وب سایت ساختمون سری بزنید و با کارشناسان آن تماس بگیرید. خوشنام‌ترین شرکت‌ها و تولیدکنندگان، سال‌هاست با این وب سایت کار می‌کنند و کاملا از خدمات آن راضی هستند. شما هم یکبار امتحان کنید تا مشتری دائم آن شوید.

 

ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار