
کد خبر:۶۷۶۴۱۸
حجتالاسلام رئیسی:
راهبرد آستان قدس رقابت با بخش خصوصی نیست/ آستان قدس در سال گذشته ۲۴ درصد افزایش صادرات داشته است
تولیت آستان قدس رضوی گفت: کالاها و خدمات مورد نیاز در بخشهای مختلف آستان در اولویت اول باید از تولیدات داخل خود آستان تامین شود.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام رئیسی تولیت آستان قدس در دیدار با مدیران آستان قدس رضوی گفت:حرکت یک سازمان بدون راهبرد و برنامه مثل حرکت کشتی بدون قطب نما و ناخداست و تطبیق حرکت همه بخشهای آستان قدس رضوی با راهبردهای جدید ضروری بوده و راهبرد آستان قدس رقابت با فعالین بخش خصوصی و تصدیگری نیست، باید به گونهای اقدام کنیم که عامل تحرک و کارآمدی فعالین مردمی در بخشهای مختلف باشیم.
رئیسی با بیان اینکه مهمتر از خصوصی سازی، توانمندسازی و حمایت از بخش خصوصی است که یک حلقه مفقوده در مدیریت کشور است، گفت: در سال ۹۴ تنها ۴۸ درصد درآمدهای پیش بینی شده در بودجه محقق شده بود که این رقم در سال ۹۵ به ۷۶ درصد افزایش یافت و در سال گذشته این میزان به بیش از ۹۰ درصد رسید.
تولیت آستان قدس رضوی افزود: عملکرد دستگاههای نظارتی را مخلّ ابتکار و جرات مدیران نمیدانم. کار اگر متقن و علمی باشد و مدیر خود را مقید به قانون بداند، زمینههای ابتکار و اقدام جهادی فراهم خواهد بود.
حجت الاسلام رئیسی با بیان اینکه کالاها و خدمات مورد نیاز در بخشهای مختلف آستان در اولویت اول باید از تولیدات داخل خود آستان تامین شود تشریح کرد: در اولویت بعدی، اگر نیازمندیها در داخل آستان تولید نمیشد، فقط باید از کالاهای ایرانی استفاده شود، و عدم اجرای این اصل باید تخلف محسوب شود.آستان قدس در سال گذشته ۲۴ درصد افزایش صادرات داشته است و باید تلاش کنیم این عدد را با افزایش دسترسی به بازارهای خارجی افزایش دهیم.
لینک کپی شد
گزارش خطا
۰
ارسال نظر
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.