عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت:بهتر است تلویزیون با فراهم کردن زمینه تبلیغ رایگان درمعرفی کالای ایرانی گام بردارد.
به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، علی آقامحمدی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در دیدار با مدیران شبکه یک بر لزوم حرکت رسانه ملی به سمت تحقق اهداف شعار سال تاکید و اظهار کرد: اولین کار رسانه ملی به خصوص شبکه یک سیما این است که مدیران گروهها با برنامه ریزی منسجم، نیاز مخاطب را در ایام خاص و مناسبتها مانند ماه مبارک رمضان به خوبی شناسایی کند.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: بهتر است تلویزیون درمعرفی و تبلیغ محصولات تولیدکنندگان داخلی که دهها سال است در مسیر ساخت کالای با کیفیت ایرانی فعالیت میکنند، با فراهم کردن زمینه تبلیغ رایگان یا رپرتاژهای خبری، از آنان حمایت کند.
آقا محمدی با بیان اینکه اگر بخواهیم مصرف کالای داخلی افزایش یابد، باید تبلیغ این تولید داخلی در رسانهها یا بطور رایگان و یا با تسهیلات ویژهای انجام شود، گفت: اگر مصرف کالای داخلی بالا رود عملا سرمایه ایرانی افزایش مییابد.
علیرضا برازش مدیرشبکه یک هم گفت: تاکید رئیس سازمان صدا و سیما بر این است که جهت همه برنامههای سیما باید به سمت تحقق شعار سال و در حمایت از کالای داخلی باشد و ما هم تلاش میکنیم در شبکه یک به این سمت حرکت کنیم. ساخت کلیپهایی کوتاه برای حمایت از تولید داخلی
کامبیز اخوان صفا قائم مقام شبکه یک سیما هم در ادامه تصریح کرد: طبق هماهنگی که با تهیه کنندگان شبکه داشتیم، قرار است تا کلیپهای کوتاهی از برنامههایی که در این شبکه در راستای حمایت از تولید داخلی روی آنتن میرود، هم درکانال برنامهها و هم درکانال اطلاع رسانی روابط عمومی شبکه یک قرار دهیم.
در این مراسم، تعدادی از تهیه کنندگان و مجریان شبکه یک در خصوص مسائل گوناگون، موضوعاتی را مطرح کردند و مدیران نیز به آنها پاسخ گفتند.