آخرین اخبار:
کد خبر:۶۸۵۹۱۶

راه‌اندازی سامانه فروش محصولات دیجیتال در نمایشگاه قرآن

مدیر گروه دیجیتال نمایشگاه قرآن از راه‌اندازی سامانه فروش محصولات دیجیتال خبر داد و گفت: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به این سامانه علاوه بر استفاده از بن‌های ‏خرید از تخفیف 25 درصدی ویژه محصولات دیجیتال نیز بهره‌مند شوند.‏

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو؛ سیدجعفر صادقی مدیر گروه محصولات دیجیتال این ‏نمایشگاه ضمن تأکید بر اهمیت بخش محصولات دیجیتال در نمایشگاه قرآن کریم به نوآوری‌های درنظر گرفته ‏شده در این دوره از نمایشگاه اشاره و اظهار کرد: بازارچه منسجم و جذابی را با ‏طراحی نوین برای عرضه این محصولات ایجاد کرده‌ایم.‏

صادقی با اشاره به طراحی سه بعدی این بخش از نمایشگاه قرآن تصریح کرد: برای نخستین‌بار محصولات ‏دیجیتال به صورت موضوعی دسته‌بندی و بانک اطلاعات ویژه این محصولات ایجاد شده است.‏

وی در این رابطه افزود: در بانک اطلاعاتی محصولات دیجیتال، حدود 1600 محصول شناسایی و بر اساس ‏موضوع، نوع مخاطب، گروه سنی، نوع داده‌ها و محیط اجرا دسته‌بندی شده است.‏

صادقی در ادامه ساخت دیوارهای تبلیغاتی را دیگر نوآوری نمایشگاه قرآن عنوان و اظهار کرد: 19 دیوار برای ‏نصب پوسترهای حاوی اطلاعات محصولات و غرفه‌های عرضه‌کننده ایجاد شده است که امکان انتخاب ‏هوشمندانه‌تری را برای بازدید‌کنندگان و خریداران محصولات دیجیتال فراهم می‌کند.‏

وی همچنین از راه‌اندازی سامانه فروش محصولات دیجیتال نمایشگاه قرآن کریم برای نخستن‌بار خبر داد و ‏گفت: تمامی هموطنان از سراسر کشور می‌توانند محصولات عرضه شده در نمایشگاه را مشاهده و خریداری ‏کنند. ضمن اینکه مقرر است پس از برگزاری نمایشگاه، این سامانه به فعالیت خود ادامه دهد.‏

به گفته صادقی 18 شرکت عرضه‌کننده محصولات دیجیتال در حوزه قرآن و عترت بصورت مستقیم و 12 ‏شرکت نیز از طریق نمایندگی‌های خود نسبت به ارائه، معرفی و فروش محصولات خود در این نمایشگاه اقدام ‏می‌کنند.‏

مدیر گروه محصولات دیجیتال یادآور شد: حدود 30 شرکت تولید‌کننده محصولات دیجیتال در حوزه قرآن و ‏عترت فعال هستند که از تمامی این شرکت‌ها جهت حضور فعال در این نمایشگاه دعوت به عمل آمده است.‏

وی تصریح کرد: از آنجا که سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به نام «حمایت از کالای ایرانی» نام‌گذاری ‏شده است تمام سعی و تلاش ما بر این بوده که عرصه را برای حضور تولید‌کنندگان داخلی محصولات دیجیتال ‏در این نمایشگاه هموارتر کنیم.‏

صادقی خاطرنشان کرد: با توجه به طراحی سه بعدی محل فروش و جانمایی بسیار خوب بازارچه فروش ‏محصولات دیجیتال انتظار می‌رود شمار بازدید‌کنندگان نسبت به سال‌های گذشته افزایش یابد ضمن اینکه در ‏بحث فروش محصولات دیجیتال علاوه بر بن‌های خرید، بازدیدکنندگان می‌توانند از تخفیف 25 درصدی ویژه ‏این محصولات استفاده کنند. ‏

بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از 29 اردیبهشت تا 14 خردادماه با شعار «قرآن؛ چلچراغ ‏هدایت» در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.‏

ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار