
کد خبر:۷۱۸۳۹۸
مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران:
۲۵۰۰ روز اول زندگی هر فرد در شکلگیری شخصیت او ارزشمندترین زمان است
مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: ۲۵۰۰ روز اول زندگی هر فرد مطمئناً مهمترین و ارزشمندترین دوران زندگی هر فرد است، زیرا شخصیت هر فرد در ۷ سال اول زندگی ساخته میشود.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، عباسعلی باقری مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در آیین بزرگداشت هفته پیوند اولیا و مربیان در دبیرستان دخترانه ایوب حسینی واقع در منطقه ۵ تهران، اظهار کرد: زیربنای توسعه هر کشوری، تعلیم و تربیت آن کشور است.
وی با بیان اینکه متولی اصلی تعلیم و تربیت، خانواده است، گفت: حتی در تعلیم و تربیت رسمی که وظیفه آموزش و پرورش است، بدون کمک خانوادهها نمیشود کاری کرد.
باقری یا تأکید بر اینکه تعلیم و تربیت مادامالعمر وظیفه خانواده است و تعلیم و تربیت رسمی جزوی از آن است، افزود: ۲۵۰۰ روز اول زندگی هر فرد مطمئناً مهمترین و ارزشمندترین دوران زندگی هر فرد است، زیرا شخصیت هر فرد در ۷ سال اول زندگی ساخته میشود.
وی تصریح کرد: در کشورهای در حال توسعه، تربیت پیش از دبستان کمتر توجه میشود و این آسیب است؛ در بیش از دبستان وقت کودک بیشتر در خانواده میگذرد و تربیت بر عهده خانواده است.
مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: خانواده در کنار تعلیم و تربیت بیشترین اثر را دارد و برای اینکه کشور توسعه یافته داشته باشیم اول باید خانواده توسعه یافته داشته باشیم، بعد از آن مهدها و پیش دبستانی توسعه یافته شود و بعد مدارس توسعه یافته داشته باشیم.
وی با بیان اینکه متولی اصلی تعلیم و تربیت، خانواده است، گفت: حتی در تعلیم و تربیت رسمی که وظیفه آموزش و پرورش است، بدون کمک خانوادهها نمیشود کاری کرد.
باقری یا تأکید بر اینکه تعلیم و تربیت مادامالعمر وظیفه خانواده است و تعلیم و تربیت رسمی جزوی از آن است، افزود: ۲۵۰۰ روز اول زندگی هر فرد مطمئناً مهمترین و ارزشمندترین دوران زندگی هر فرد است، زیرا شخصیت هر فرد در ۷ سال اول زندگی ساخته میشود.
وی تصریح کرد: در کشورهای در حال توسعه، تربیت پیش از دبستان کمتر توجه میشود و این آسیب است؛ در بیش از دبستان وقت کودک بیشتر در خانواده میگذرد و تربیت بر عهده خانواده است.
مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: خانواده در کنار تعلیم و تربیت بیشترین اثر را دارد و برای اینکه کشور توسعه یافته داشته باشیم اول باید خانواده توسعه یافته داشته باشیم، بعد از آن مهدها و پیش دبستانی توسعه یافته شود و بعد مدارس توسعه یافته داشته باشیم.
لینک کپی شد
گزارش خطا
۰
ارسال نظر
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.