کد خبر:۷۵۹۱۱۴
۱۰ و ۱۱ اردیبهشت ماه؛

کارگاه استراتژی‌های کارآفرینی توسعه شرکت‌های کوچک و متوسط برگزار می‌شود

کارگاه «اثر استراتژی‌های کارآفرینی بر توسعه شرکت‌های کوچک و متوسط» با حضور اساتید برجسته مرکز آموزش ۱۰ و ۱۱ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، کارگاه اثر استراتژی‌های کارآفرینی بر توسعه شرکت‌های کوچک و متوسط با همکاری کانون همگرایی رویکرد‌های بین‌المللی امیرکبیر (کهربا) به‌عنوان شبکه علمی بین‌المللی همکار مرکز تحقیقات و اطلاع‌رسانی اتاق اسلامی ۱۰ و ۱۱ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.
 
این کارگاه با هدف گامی در راستای تحقق اهداف پروژه زنجیره شرکت‌های کوچک و متوسط کشور‌های اسلامی و آگاهی رسانی فعالان اقتصادی کشور و علاقمندان حوزه‌های مربوطه نسبت به مباحث نوین تجاری و اقتصادی و رویکرد‌های به روز دنیا برگزار خواهد شد.

در این کارگاه موضوعاتی، چون ویژگی‌های کارآفرینی، نقش زنان در کارآفرینی، معرفی خدمات مرکز جوانان کشور‌های اسلامی، استفاده از تجربیات سازمان توسعه شرکت‌های کوچک و متوسط کشور ترکیه، استراتژی‌های ورود به بازار و جهانی شدن، سیاست و قوانین کشور در حمایت از کسب و کار‌های کوچک و متوسط، استراتژی‌های بازگشت و نوآوری و نحوه تامین مالی کسب و کار‌های کوچک و متوسط ارائه خواهد شد.

در این کارگاه اساتید برجسته مرکز آموزش، تحقیقات آماری، اقتصادی و اجتماعی کشور‌های اسلامی (SESRIC)، مرکز تحقیقات و اطلاع رسانی اتاق اسلامی (ICRIC)، انجمن جوانان کشور‌های اسلامی (ICFY)، سازمان توسعه شرکت‌های کوچک و متوسط کشور ترکیه (KOSGB) و دانشگاه لایپزیک حضور دارند.

شرکت در این کارگاه رایگان است و در پایان دوره به شرکت کنندگان گواهی اعطا می‌شود.

متقاضیان برای ثبت نام در این کارگاه باید به نشانی الکترونیکی https://bit.ly/۲IFutl۱ مراجعه کنند.
ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار