فرصتی طلایی برای سربازی نرفته‌ها / یک تیر و دو نشان؛ دیگر سربازی وقت تلف کردن نیست!
گزارش|
بنیاد ملی نخبگان و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، تسهیلاتی را در نظر گرفتند تا جوانان خدمت نظام وظیفه را با نگاهی آینده ساز و کاملا کاربردی سپری کنند و دیگر رفتن به سربازی یک چالش نباشد.
تعداد نظرات: ۳
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۹
این طرح ها به طور درست عملی نمیشه- 90 درصد درحد شعاره- من خودم سرباز بودم و دیدم که از ظرفیت نیروی انسانی سرباز به درستی استفاده نمیشه و فرد احساس می کند که عمرش به بطالت می گذرد ولی آقایان خیلی شعار می دهند و کمتر عمل می کنند-اگر بناست کار سربازی سامان بگیرد باید یک حقوق حداقلی به سرباز بدهند و متناسب با آن هم کار کند و هم کار یاد بگیرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۹
در مورد سهمیه شرکت ها درستش اینه:
هر یک از شرکت‌هاي مشمول می‌تواند در بدو امر یک نفر و به ازاي هر 3 میلیارد ریال فروش سالانه (بر اساس اظهارنامۀ مالیاتی) یا به ازاي هر 5 نفر نیروي کارشناسی شاغلِ تمام وقت در شرکت (بر اساس فهرست بیمه)، یک تن دیگر را تا سقف 5 نفر که داراي شرایط اولیه است معرفی کند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۹
همین امسال سهمیه نهادهای تحقیقاتی رو کم کردن و تعداد زیادی از نخبگان رو فرستادن پی آش خوری از جمله خود من. این سیستم سربازی مزخرفترین سیستمیه که وجود داره، متاسفانه افراد بی سواد زیادی هم هستن که مدیریتش میکنن. من خودم برای پروژه کسری اقدام کردم اینقدر دردسر داره هیچ نظارتی هم نیست، خیلی از دوستام پروژه انجام دادن بعد طرف دیگه جوابشون رو نمیده!! الانم که من وسط خدمتم میخوام از سهمیه دوم پروژه ارشد اسفتاده کنم قانون اومده حین خدمت کسری نمیدن !!
رهبری گفته کاری نکنید که سرباز احساس کنه داره عمرش تلف میشه، اما کسایی که رفتن در اکثر جاها سرباز عمرش که تلف میشه که هیچ مهارتهایی هم که داشته از یادش میره
ارسال نظرات
آخرین اخبار