دهکردی: نه فقط نقش جیسون که نقش تمام خائنان این سرزمین را بازی کردم / قادری: پرونده جیسون از دستگیری تا تحویل، مو به مو عین مستند بود
در نشست خبری گاندو عنوان شد،
نویسنده فیلمنامه مجموعه «گاندو» گفت: در مود پرونده جیسون از نحوه دستگیری تا پایان مو به مو عین واقعیت پیش رفتیم، ما پرونده واقعی داشتیم که ۱۰۰ درصد واقعی بود و داستان‌هایی نیاز داشتیم که باید در کنار داستان اصلی قرار می‌گرفت.
تعداد نظرات: ۲
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
در بعضی از رسانه های حامی دولت جور یالقاع می کنند که نویسنده گفته است 80درصد سریال تخیلی است مانن سایت سیمرغ و ...
آخر چرا این احمق ها سرشان را زیر برف کرده اند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
از قضا همین حساسیت سوال برانگیز باعث شده واقعی بودن گاندو برجسته تر و این سریال محبوب تر شود. مثلا آقای آشنا که دستی در نظرسنجی های توئیتری دارد، می تواند در صفحه توئیتر خودش، درباره گاندو هم نظرسنجی بگذارد. و مثلا بپرسد مردم ایران! به نظر شما، گاندو راستگوتر است یا دولت روحانی؟ گاندو را بیشتر دوست دارید یا دولت را؟ با گاندو احساس امنیت تان بیشتر است یا بی گاندو؟ و اما بعد. 4 سال پیش تقریبا همزمان با ماجرای جیسون رضائیان، مطلبی در سرمقاله خردنامه همشهری درباره آبشخورهای فکری حسام الدین آشنا نوشتم. در آن مطلب، پروژه فرهنگی وی درباره اسلام اجتماعی یا اسلام سکولار و تئوریسین آن و مراد آشنا، گلزاده غفوری و تاثیرات او بر آشنا در ترویج عقاید و آثار ضداسلامی (به اسم تکثرگرایی فرهنگی) و حتی در خلع لباسش را تشریح نمودم. از بانیان مدرسه علوی (مرکز تحصیلی انجمن حجتیه) که همپای همفکرانش در نهضت آزادی و جبهه ملی، علیه لایحه قصاص موضع گرفت و پس از اعدام پسرانش (اعضای گروهک منافقین) خلع لباس کرد. کسیکه در مرگش مریم رجوی بیانیه عزا صادر کرد! بعد از گذشت سالها، و بیان فکت های ارتباط غلیظ فکری او و امثال این فرد، هنوز آشنا پاسخ نگفته که ارتباطش با وی و امثال او چیست؟ آیا از کسی که به چنین بستر فکری منحط و سمپات سازمان تروریستی منافقین، تعلق خاطر دارد، انتظار دارید در برابر یک سریال امنیتی، سکوت کند؟! و سوال آخر که شاید بعضی بپرسند این است که اصلا جیسون رضائیان خطرناک تر است یا حسام الدین آشنا؟! شاید گاندوهای بعدی به این پرسش جواب دهد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار