کد خبر:۷۸۰۳۵۴
به همت دانشگاه شهید بهشتی؛

«همایش ملی بازاریابی در عصر دیجیتال» ۱۷ مردادماه برگزار می‌شود

«همایش ملی بازاریابی در عصر دیجیتال» ۱۷ مردادماه در دانشگاه شهیدبهشتی برگزار می‌شود.

«همایش ملی بازاریابی در عصر دیجیتال» ۱۷ مردادماه برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار فناوری خبرگزاری دانشجو؛ با پیشروی انقلاب صنعتی چهارم و ورود به عصر دیجیتال، همه حوزه‌های اجرایی، علمی و فناوری تحت‌تاثیر این تحولات عظیم قرار‌گرفته‌اند. حوزه بازاریابی نیز از این امر مستثنی نیست. شدت تحولات در حوزه بازاریابی به‌قدری است که نیاز است مدیران کسب‌و‌کارها، مدیران و کارشناسان تصمیم‌گیر در حوزه بازاریابی، تبلیغات و فروش، توجه ویژه و به‌هنگامی به این تحولات داشته باشند.

با همین رویکرد، به همت دانشگاه شهید بهشتی «همایش ملی بازاریابی در عصر دیجیتال» پنج‌شنبه ۱۷ مردادماه ۹۸ با  در محل همایش‌های بین‌المللی این دانشگاه برگزار می‌شود.

از مهمترین محور‌های این همایش می‌توان به آغاز «منحنی دوم» بازاریابی: چقدر به پایان عمر روش‌های فعلی نزدیکیم؟؛  تحولات مفاهیم بازاریابی: آیا تنها سر کوه یخ را دیده‌ایم؟؛  آینده بازاریابی ایران و جهان: به کجا می‌رویم؟؛  ابزار‌های بازاریابی در عصر دیجیتال کدامند؟؛  فناوری‌های دیجیتال با مشاغل بازاریابی چه خواهد کرد؟ و از انقلاب دیجیتال نترسیم: شناخت فرصت‌های بازاریابی در عصر دیجیتال اشاره کرد.

گفتنی است؛  مدیران عامل، مدیران بازاریابی، فعالان، مشاوران و مدرسان می‌توانند با حضور در این همایش از تجربیات سخنرانان برجسته علمی بهره‌مند شوند.
 
«همایش ملی بازاریابی در عصر دیجیتال» ۱۷ مردادماه برگزار می‌شود

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌تواند با شماره ۸۸۹۳۵۴۸۶-۰۲۱ تماس حاصل فرمایند.
ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار