آقای رئیسی؛ به اتحادیه‌های دانشجویی مجوز شکایت از مفسدان را بدهید / برخورد با دانه درشت‌ها را ادامه دهید
درودی در گردهمایی دانشجویان بسیجی:
دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی خطاب به رئیس قوه قضائیه گفت: با اعتماد به قدرت ملت به تابوشکنی برخورد با دانه درشت‌ها و یقه سفید‌ها با قوت ادامه دهید.
تعداد نظرات: ۱
ناشناس
Germany
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۲
رهبرانقلاب در دیدار با اقشار مختلف مردم به تاریخ 22/5/97 به مسئله نحوه توزیع سکه اشاره کردند و «مقصر عمده» را دولتمردان معرفی کرده و فرمودند: «ارز را یا سکّه را وقتی که به‌صورت غلط تقسیم میکنند، این دو طرف دارد: یکی آن که می‌آید این را میگیرد و مثلاً فرض کنید قاچاقچی است یا به قاچاقچی میفروشد؛ یکی آن که این را میدهد. ما همه‌اش داریم دنبال آن کسی که «میگیرد» میگردیم -مفسد اقتصادی، قاچاقچی- درحالی‌که تقصیر عمده متوجّه آن کسی است که «داد»؛ او را باید دنبال کرد... بالاخره یک تخلّفی انجام گرفته، یک خطای بزرگ انجام گرفته. نمیگوییم هم «خیانت»؛ زبان بنده این‌جور نمیگردد که راحت بگوییم فلانی یا فلان‌کَس‌ها خیانت میکنند؛ نه، امّا بالاخره خطا کردند و خطای مهمّی کردند که ضررش به مردم برگشت.»
جناب قوه قضائیه، تابحال چند نفر از مسفدینی که سکه و ارز قاچاق را «داد» محاکمه و مجازات کردید؟ اسامی محکومین قطعی «داد» را بفرمایید تا همین سایت قانونا منتشر کند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار