کد خبر:۸۱۸۰۱۳
راهاندازی سرویس دریافت رمز پویا از طریق پیامک
بانک مرکزی اعلام کرد با هدف تسهیل استفاده از رمزهای دوم پویا، از تاریخ سهشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۸ امکان دریافت پیامکی رمز پویا فراهم میشود.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی، به اطلاع میرساند با هدف تسهیل استفاده از رمزهای دوم پویا، از تاریخ سهشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۸ این امکان فراهم میشود تا مشتریان بانکی در زمان انجام پرداختها و خریدهای اینترنتی، درخواست خود را برای دریافت پیامکی رمز پویا به بانک صادرکننده کارت خود ارسال کنند.
لازم به ذکر است این طرح به صورت مرحلهای اجرا شده و در هر مرحله تعدادی از بانکها و موسسات اعتباری تا پایان دیماه جاری به طرح اضافه میشوند.
در این طرح با اضافه شدن دکمه "درخواست رمز پویا" به درگاههای پرداخت اینترنتی و برنامکهای پرداخت، این امکان فراهم میشود که مشتریان، رمز دوم پویای خود را از طریق پیامک دریافت کنند.
با توجه به اینکه دریافت رمز پویا از طریق پیامک منوط به ارائه تاییدیه شماره تلفن همراه به بانک مربوطه میباشد، لازم است هموطنان گرامی برای اطلاع از نحوه ارائه این تاییدیه، ضمن ارتباط با مراکز تماس بانک خود و یا با مراجعه به شعب یا وبسایت بانک خود، اطلاعات لازم را در این خصوص بدست آورند.
لازم به ذکر است این طرح به صورت مرحلهای اجرا شده و در هر مرحله تعدادی از بانکها و موسسات اعتباری تا پایان دیماه جاری به طرح اضافه میشوند.
در این طرح با اضافه شدن دکمه "درخواست رمز پویا" به درگاههای پرداخت اینترنتی و برنامکهای پرداخت، این امکان فراهم میشود که مشتریان، رمز دوم پویای خود را از طریق پیامک دریافت کنند.
با توجه به اینکه دریافت رمز پویا از طریق پیامک منوط به ارائه تاییدیه شماره تلفن همراه به بانک مربوطه میباشد، لازم است هموطنان گرامی برای اطلاع از نحوه ارائه این تاییدیه، ضمن ارتباط با مراکز تماس بانک خود و یا با مراجعه به شعب یا وبسایت بانک خود، اطلاعات لازم را در این خصوص بدست آورند.
لینک کپی شد
گزارش خطا
۰
ارسال نظر
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.