سال ۹۸ برای باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی فناوریهای راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با ۷۰ هزار عضو به ماههای پایانی رسید.
به گزارش گروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی فناوریهای راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری هر سال تعداد اعضای خود را با بهبود کیفیت خدمات ارائه شده افزایش میدهد. همین موضوع دلیل شد بر اینکه از ابتدای امسال تاکنون ۵۰ هزار عضو جدید به این شبکه اضافه شود.
رضا اسدیفرد مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوریهای راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با اشاره به اینکه از ابتدای سال تا کنون بیش از ۵۰ هزار نفر به اعضاء باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی فناوریهای راهبردی اضافه شده است، گفت: با ثبتنام بیش از ۵۰ هزار عضو جدید در باشگاه مشتریان، تعداد اعضاء این باشگاه به مرز ۷۰ هزار نفر رسید.
به گفته وی، این باشگاه با هدف بهبود کیفی و افزایش کمی خدمات آزمایشگاهی در حوزه فناوریهای راهبردی کار خود را از شهریور ۹۴ آغاز کرده است و در طی بیش از چهار سال فعالیت، خدمات مختلفی را به اعضاء حقیقی و حقوقی خود ارائه کرده است.
باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی فناوریهای راهبردی با تسهیل دسترسی به خدمات آزمایشگاهها، به شرکتها و محققان دانشگاهی کمک کرده تا بتوانند دسترسی سریعتر و سادهتری به خدمات آزمایشگاهی داشته باشند.
این باشگاه برای گروههای مختلفی از اعضاء خود، حمایتهای مالی ویژهای در نظر گرفته است. مثلا در سال جاری دانشجویان دکتری و محققان پسادکتری دانشگاهها و موسسات علمی پژوهشی سراسر کشور با ثبت نام در باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی از یارانه دریافت خدمات آزمایشگاهی به میزان ۴۰ درصد هزینه خدمات تا سقف مبلغ ۲۰ میلیون ریال بهرهمند شدند.
اسدیفرد با بیان این مطلب، گفت: علاوه بر یارانه طرح حمایتی مذکور، این گروه از اعتبار ۱ میلیون ریالی عضویت جدید در باشگاه مشتریان با تخفیف ۱۰۰ درصدی به عنوان هدیه عضویت و نیز اعتبار ۵ میلیون ریالی طرح ویژه اعضای باشگاه مشتریان، استفاده کردند.