
کد خبر:۸۳۰۱۳۶
در سفر به فرانسه؛
بازار عطر با حضور شرکتهای دانشبنیان توسعه مییابد
شرکتهای دانشبنیان ایرانی با سفر به کشور فرانسه ضمن آشنایی با زنجیره ارزش عطر و رایحه این کشور، به دنبال توسعه بازار تولیدات خود در این کشور بودند.
به گزارش گروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، جمعی از برترین شرکتهای بخش گیاهان دارویی و معطر ایران با حمایت مرکز تعاملات بینالمللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، با سفر به کشور فرانسه از معروفترین شرکتهای خصوصی فعال فرانسوی، مراکز علمی و آموزشی مرتبط و همچنین سندیکا و قطب رقابتی عطر، رایحه و آرایشی و بهداشتی این کشور (در جنوب و مرکز فرانسه) بازدید کردند.
از نتایج این سفر، میتوان به برگزاری نشستهای تجاری رودررو میان طرفهای ایرانی و همتایان فرانسوی اشاره کرد که این نشستها زمینههای همکاری بین طرفین را بالا میبرد.
از نتایج این سفر، میتوان به برگزاری نشستهای تجاری رودررو میان طرفهای ایرانی و همتایان فرانسوی اشاره کرد که این نشستها زمینههای همکاری بین طرفین را بالا میبرد.
این سفر با هدف «آشنایی با زنجیره ارزش عطر و رایحه کشور فرانسه»، «گسترش همکاریهای اقتصادی و فنی با این کشور»، «توسعه بازار و صادرات برای شرکتهای ایرانی» و همچنین «برطرف کردن نیاز شرکتهای ایرانی در این بخش» انجام شد.
در این رویداد علاوه بر شرکتهای مطرح ایران در حوزه گیاهان دارویی و معطر، ۵ شرکت دانشبنیان، یک شرکت خلاق و دو شرکت فناور هم حضور داشتند. در مجموع ده شرکت در این رویداد مشارکت داشتند.
در این رویداد علاوه بر شرکتهای مطرح ایران در حوزه گیاهان دارویی و معطر، ۵ شرکت دانشبنیان، یک شرکت خلاق و دو شرکت فناور هم حضور داشتند. در مجموع ده شرکت در این رویداد مشارکت داشتند.
لینک کپی شد
گزارش خطا
۰
ارسال نظر
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.