آقای رئیسی! تمهیدات لازم را جهت احقاق حقوق مسلمان هند از طریق مجامع بین المللی بیندیشید
تشکل های دانشکده الهیات دانشگاه تهران
بسیج دانشجویی و انجمن علمی فقه و مبانی حقوق دانشکده الهیات و معارف اسلامی دانشگاه تهران در نامه ای از رئیس قوه قضائیه خواستند تمهیدات لازم را جهت احقاق حقوق مسلمان هند از طریق مجامع بین المللی بیندیشد.
تعداد نظرات: ۲
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۴
این مستند اختاپوس که شجاعانه رفته و از ریشه مسائل و مشکلات صنعت خودرو را بررسی دقیق کرده و هزار جا فقط تیزرش پخش شده چرا الان کاملش را برای مردم پخش نمیکنن !!!!!!!!!!!!!!!! این کار را خیلی وقت بود کسی طرفش نمیرفت حالا هم که دوتا آدم شجاع رفتن کار کردن یه مستند عالی ساختن الان چند وقته که مصادره شده و رونمایی نمیشه!!!!!!!!!!!!!!!! به نظر شما کروز و آدمهای حرومزاده ای که درش هستند و دشمن علم پیشرفته و آبروی ایران اسلامی و تکنولوژی برترش در جهان هستند باید مصادره بشن یا این چند نفر آدم شجاع که به دنبال درد و مردم و صنعت و تکنولوژی و ساخت و ساز پیشرفته و فوق پیشرفته در کشور ااسلمی ایران هستند تا معجزه اسلام را در معنویت و مادیت به رخ کشورهای شیطانی و بی دین برسونه چند وقت بود در صدا و سیما و مطبوعات ورسانه ها آدمها میومدند همدیگر را جر میدادن فحش و داد و بیداد بحث و بحث و بحثو گفتگو حرف ضر ضر ضر ضر همه را کلافه کرده بودن که مشکل صنعت خودرو اینجاست اون یکی میگفت اونجاست درحالی که در پشت صحنه اسگل کردن مردم با این گفتگوها نفوذیهای صنعت خودرو تو مسئولان تصمیم گیر و وزرا هم نفوذ کرده و گه زده بودن به صنعت خودرو و در بحثها همه را اسگل کرده و هیچ چیز را نمیخواستن درست کنن الان باید دست و پای این کسایی که بی طرف رفتن مشکل مافیای خودرو را شیرو شربت کردن و گذاشتن جلوی مسئولین فاسد کثیف ببوسیم و به داد مردم برسیم از دست این مافیای خودرو نه اینکه اینا را دستگیر کنیم مستندشون هم ضبط بشه فقط تیزرش تو اینترنت باشه این شد طرفداری از حق!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۴
سلام : براساس منابع موثق در سی سال گذشته حدود صد هزار نفر از مردم بی پناه و مظلوم در منطقه جامو و کشمیر بدست ارتش هند قتل عام وهزاران نفر معلول و مجروح شدند،هشت هزار نفر مفقود شده و خانواده های آنان هیچ گونه اطلاعی از آنان ندارند ،سه هزار گور های دسته جمعی درکشمیر کشف شد؛ تقریبا تمام خانواده ها یک یا چند نفر از عزیزان خود را از دست داده یایکی اعضای خانواده زخمی و معلول شده اند. برای جمعیت هشت میلیونی حدود یک میلیون نظامی و پلیس در منطقه جامو و کشمیر حضور دارند الآن هم سفیر پاکستان اعلام کرد حدود 8 میلیون نظامی ارتش هند در کشمیر مستقر است چه جو خفقانی!! هند اخیرا در اقدامی غیر قانونی ماده 370قانون اساسی را که به کشمیر خود مختاری نسبی داده بود لغو کرده و از تمام کشورهندوستان هندوها می تواننددر آنجا زمین خریداری کنند و ساکن شوند یعنی همان بلائی که اسرائیل بر سر فلسطینی آورده است . اخیرا هم متاسفانه سیل بازداشت ها وسرکوب ها در کشمیرآغاز و جو نظامی در منطقه حاکم شد. با کمال تاسف این پروژه سرکوبگری درکل هندوستان علیه مسلمانان مظلوم در حال انجام است دستگاه دیپلماسی ما هیچ گونه تحرک وپشتیبانی از این مردم مظلوم و مسلمان نمی کند در صورتیکه با رعایت موازین دیپلماسی می تواند به عنوان یک اهرم فشار طرح حمایت از حق تعیین سرنوشت مردم کشمیر و مسلمانان هند را مطرح کند .در فضای مجازی و رسانه ها ازجمله صدا و سیما هم کمترین پوشش خبری را از منطقه جامو و کشمیر دریق می ورزند .این در حالی است که مردم جامو و کشمیر بسیار به انقلاب اسلامی امام (ره)و رهبری و مردم ایران ارادت دارند کشمیر می تواند دروازه فرهنگ انقلاب اسلامی برای شبه قاره هند باشد.در جریان سیل اخیر بعضی از زنان کشمیری باو جود فقر شدید طلاهای خود را فروخته و برای سیل زدگان ایران ارسال کردند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار