آیات و دعا‌های توصیه شده هنگام بلا و بیماری
آیات و روایات متعددی برای رفع بیماری، بلا و گرفتاری از انسان‌ها وجود دارد که در شرایط امروز جامعه شایسته است به آن‌ها توجه بیشتری شود.
تعداد نظرات: ۳
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
یا فارس الحجاز یا ابا صالح المهدی ادرکنا
افلا تعیننا حتّی نعلم انّ لنا اماما یرانا و یغیثنا.
یاصاحب الزمان ما را دریاب. آیا به فریاد ما نمی رسی، تا بدانیم امامی داریم که ما را همیشه مدّنظر دارد و به فریاد ما می رسد؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۶
حضرت ابوالحسن الرضا عليه السلام فرمود: در قنوت نماز جمعه این دعا را برای امام زمان عجل الله تعالی فرجه بخوانیم:
«اَللّهُمَّ اَصْلِحْ عَبْدَکَ وَ خَلیفَتَکَ بِما اَصْلَحْتَ بِهِ اَنْبیائَکَ وَ رُسُلَکَ وَ حُفَّهُ بِمَلائِکَتِکَ وَ اَیِّدْهُ بِرُوحِ الْقُدُسِ مِنْ عِنْدِکَ وَاَسْلُکْهُ مِنْ بَیْنَ یَدَیْهِ وَ مِنْ خَلْفِهِ رَصَداً یَحْفَظُونَهُ مِنْ کُلِّ سُوءٍ وَ اَبْدِلْهُ مِنْ بَعْدِ خَوْفِه اَمْناً یَعْبُدُکَ لا یُشْرِکُ بِکَ شَیئاً وَلا تَجْعَلْ لاَحَدٍ مِنْ خَلْقِکَ عَلی وَلِیِّکَ سُلْطاناً وَ اَذِّنْ لَهُ فی جِهادِ عَدُوِّکَ وَ عَدُوِّهِ وَاجَعَلنی مِنْ اَنْصارِهِ، اِنَّکَ عَلی کُلِّ شَیءٍ قَدیر»
ترجمه دعا:
«بارالها کار ظهور بنده شایسته و خلیفه راستین خود را (امام مهدی) را صلاح فرما، همانگونه که کار پیامبران و فرستادگانت را اصلاح نمودی و از سوی خویش با روح‌القدس ایشان را یاری و پشتیبانی فرما و دیده‌بانانی از پیش رو، پشت سر همراه ایشان گردان تا از هر گزندی نگاه دارند، ترس و هراس ایشان را به امن و امان دگرگون ساز، که ایشان تو را می‌پرستد و هیچ چیز را همتا و مانند تو نمی دانند.
برای هیچ یک از آفریدگانت برتری و چیرگی نسبت به ولی خود قرار مده، ایشان را در جهاد با دشمنت و دشمن شان اجازه فرما و مرا از یاوران ایشان قرار ده که همانا تو بر هر کاری توانایی.»
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۵
التماس دعا
ارسال نظرات
آخرین اخبار