به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، جوادی یگانه معاون امور اجتماعی شهرداری تهران عصر امروز در مراسم انتخاب مدیران ارتباطی شهر تهران گفت: آنچه مدیریت شهری را متمایز میکند، مردم و نظر مردم است.
وی افزود: شهرداری تهران نوعی کنشگر مرزی است بین مردم و نظام و سیستم و این موضوع از چند منظر دارای اهمیت است.
جوادی یگانه تصریح کرد: شهرداری تهران پیشانی ارتباط با مردم است و این موضوع را میتوان از میزان ارتباط مردم با شهرداری در روز سنجید.
معاون اجتماعی شهرداری تهران تصریح کرد: گفتمانی که قرار است شکل بگیرد که حول شعار تهران شهری برای همه میتوان به آن پرداخت بخشهای است که کمتر دیده شده و مورد توجه نبوده است.
وی ادامه داد: ارتباط با مردم و گفتگو با مردم همه هدف این همایش و مراسم بوده است و بخشی از این با شفافیت عملکردها محقق میشود.
جوادی یگانه گفت: بخش دیگر این مهم با حرف زدن با مردم محقق میشود؛ امروز با مردم صحبت کردن نکته مهمی است که کمتر در این سالها به سراغ آن رفتهایم.
معاون اجتماعی شهردار تهران افزود: ما از مردم ایده میگیریم از آنها نظرسنجی میکنیم، اما هنوز با مردم حرف نزدهایم. در زمان شیوع کرونا دیدیم که میشود ارتباطات را مجازی کرد و میتوان بخشی از همین صحبت کردن با مردم را از همین طریق پیش برد.
وی خاطرنشان کرد: تأکید این همایش میتواند این باشد که مردم برای ما نقطه هدف باشد و گفتگو با آنها برنامه ما میشود.
جوادی یگانه گفت: به اجرای برنامهها و پروژههای کوچک مقیاس محلی در سال پیش رو اشاره کرد و گفت انتخاب این رویکرد از همین جنس بوده است.
معاون اجتماعی شهردار تهران افزود: در این حوزه قصد بر این داشتیم تا از مردم محله بپرسیم که اولویت آنها چه بوده است تا براساس خواست و اولویت آنها عمل کنیم.
وی ادامه داد: وجه تمایز این دوره از مدیریت شهری با دورههای گذشته این است که همگان یعنی همه ذی نفعان شهر در اجرای هر فرآیندی نقش داشته باشند.
انتهای پیام/