آخرین اخبار:
کد خبر:۸۸۳۴۹۴
۲۹ مهرماه؛

نمایشگاه مجازی «جهش تولید و دستاورد‌های مقابله با کرونا» با حمایت صندوق نوآوری برگزار می‌شود

اولین نمایشگاه مجازی «جهش تولید و دستاورد‌های مقابله با کرونا» از ۲۹ مهر تا ۸ آبان ماه سال جاری با حمایت بلاعوض صندوق نوآوری و شکوفایی برپا می‌شود.
به گزارش گروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، مرضیه شاوردی مدیر توانمندسازی صندوق نوآوری و شکوفایی درباره جزئیات برگزاری نمایشگاه مجازی (سه بعدی و دو بعدی) با موضوع «جهش تولید و دستاورد‌های مقابله با کرونا» از ۲۹ مهر تا ۸ آبان ماه سال جاری گفت: با توجه به محدودیت‌های موجود در برگزاری نمایشگا‌ه‌های فیزیکی و شرکت در نمایشگاه‌های خارجی به ‏واسطه شیوع ویروس کرونا، صندوق نوآوری و شکوفایی قصد دارد با اتخاذ شیوه‌ای جدید، توانمندی‌ها و محصولات ‏شرکت‌های دانش‌بنیان را به نمایش بگذارد و در راستای تسهیل تجاری‌سازی این محصولات در عرصه‌های ‏ملی و بین‌المللی قدم بردارد.

وی ادامه داد: بر همین اساس نمایشگاه مجازی جهش تولید و دستاورد‌های مقابله با کرونا با حمایت صندوق نوآوری و به منظور معرفی محصولات دانش‌بنیان کشور در حوزه‌های ‏تجهیزات و مواد پاک‌کننده و ضدعفونی‌کننده، محصولات سلولزی و بهداشتی، ‏تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی و آزمایشگاهی، کیت‌های تشخیصی، محصولات دارویی و سامانه‌های نرم‌افزاری با حضور ۴۰ شرکت دانش‌بنیان برگزار می‌شود. ‏

به گفته شاوردی، مجریان این نمایشگاه شرکت «همایش‌ها و نمایشگاه‌های بین‌المللی پارس رستاک» و «مهندسی و توسعه فناوری انرژی هیراب» هستند و این نمایشگاه به صورت سه‌زبانه (فارسی، انگلیسی و عربی) در دو قالب سه‌بعدی و دوبعدی طراحی شده است.

مدیر توانمندسازی صندوق نوآوری و شکوفایی درباره نحوه بازدید از نمایشگاه نیز گفت: بازدیدکنندگان داخلی و خارجی می‌توانند به صورت آنلاین از این نمایشگاه بازدید کنند. بازدیدکنندگان می‌توانند با ورود به فضای نمایشگاه از محتوای دیجیتال هر غرفه شامل پوستر، عکس، بروشور و تیزر تبلیغاتی بازدید کنند و با محصولات و خدمات شرکت‌ها آشنا شوند.
 
مدیر توانمندسازی صندوق نوآوری و شکوفایی، هدف از برگزاری این نمایشگاه را معرفی دستاورد‌های شرکت‌های دانش بنیان در زمینه پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا و بازاریابی و تسهیل صادرات محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان به بازار‌های هدف عنوان کرد و گفت: در هنگام بازدید از نمایشگاه، امکان برقراری ارتباط آنلاین با مدیران شرکت‌های حاضر در نمایشگاه نیز برای بازدیدکنندگان و مشتریان بالقوه شرکت‌های دانش‌بنیان وجود خواهد داشت. همچنین در صورتی که قراردادی بین شرکت‌های دانش‌بنیان و ‏مشتریان آن‌ها منعقد شود، صندوق نوآوری و شکوفایی با استفاده از ابزار‌های تأمین مالی متنوع خود، منابع ‏مالی لازم را برای اجرای این قرارداد‌ها تأمین خواهد کرد‎.
 
ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار