محمدحسین صوفی دبیر شورای نظارت بر صداوسیما از تبلیغ شبکههای اجتماعی غربی توسط برخی برنامههای تلویزیونی انتقاد کرد.
به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محمدحسین صوفی دبیر شورای نظارت بر صداوسیما گفت: اگر در برنامهای آدرس اینستاگرام را نمایش بدهند و یا کانال تلگرامی یک برنامه از آنتن تبلیغ شود، این کار زیبنده و در شأن رسانه ملّی نیست.
وی با اشاره به اینکه ضرورتی وجود ندارد که در برنامههای تلویزیونی به معرفی اینستاگرام بپردازیم، خاطرنشان کرد: صداوسیما باید بهگونهای عمل کند که هیچگونه شائبهای در بین اقشار مختلف مردم ایجاد نشود که این رفتار در جهت منافع و مصالح رسانه ملّی نیست. پیامرسانهای داخلی را تبلیغ کند و البته پیام رسانهای داخلی هم باید تقویت شوند و سرعت و کیفیتشان بهبود پیدا کند. واقعاًً در برنامههایمان ضرورتی به معرفی اینستاگرام نداریم. البته در جایی گفتم تبلیغ نکنند و نمیخواهم بگویم استفاده نکنند، باید از هر وسیله و ابزاری برای بهتر دیده شدن برنامهشان بهره ببرند، اما اینکه در برنامههایمان بهگونهای تبلیغ کنیم انگار آن ابزار ارجح است بر رسانه، حتماً پذیرفته نیست.