حاجی زاده: مشکل مدارک دانشجویان دکتری در حال بررسی است / سازمان امور دانشجویان نمی‌تواند برخلاف قوانین عمل کند
در پاسخ به اعتراض دانش‌آموختگان دکتری؛
مدیر کل بورس و اعزام دانشجویان سازمان امور دانشجویان گفت: اعتراضات دانشجویان دکتری توسط دیوان عدالت اداری در حال بررسی است و باید منتظر پاسخ این نهاد باشیم.
تعداد نظرات: ۲۶
ناشناس
Germany
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
خب جناب آقای دکتر حاجی زاده برای ما کار جور کنن تا افراد تصمیم به رفتن نگیرن. برای فرصت مطالعاتی دانشجوها تعهد دادن که کار بکنن، تعهد ندادن که وقتی کار هم نبود بشینن تا آخر عمرشون بیکار تو مملکت بدون هیچ درآمدی برخی از آقایون رو نگاه کنن و غصه بخورن که مملکت از هوش و استعدادشون هیچ توان استفاده‌ای نداره
ناشناس
Germany
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
فعلا که سازمان دقیقا برخلاف قوانین داره عمل میکنه. وقتی سازمان یا هر جای دیگه‌ای خودشون توان استفاده از علم و دانش فارغ التحصیلان دکترا رو ندارن و فارغ التحصیلی که تعهد کار در صورت وجود کار داده وقتی کاری وجود نداره یا باید بیکار بشینه و آقای دکتر رو نگاه کنه یا سه برابر پولی که بهش دادن رو برگردونه برخلاف تعهداتی که داده. طبق کدوم قانون سازمان داره قانونی رو قهقرایی اجرا میکنه وقتی تعهد ما این بوده که کار کنیم و وقتی کاری نیست باید دقیقا چکاری انجام بدیم بریم از خودمون بیمه بسازیم؟
ناشناس
Korea (Republic of)
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
اگر قراره ما هزینه فرصت را برگردانیم، پس چرا مشارکت علمی با دنیا را که مدیون کار ما با اساتید خارجی است را به نام خودتون تصاحب می کنید
ناشناس
Netherlands
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
با سلام
آقای حاحی زاده لطف کنید برای من کار پیدا کنید یه سال که هیچی من ۳۰ سال کار میکنم.
با تشکر
ناشناس
Netherlands
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
آقای حاحی زاده ما هیچ مشکلی برای کار کردن برای کشورمون نداریم و عاشق خدمت به کشورمون هستیم کو کار؟؟؟ کاش به جای این تصمیمات و فشار آوردن به فارغ التحصیلان دکتری قانون تصویب میکردید که دانشجویان دکتری در اولویت مشاغل هستند من با مدرک دکتری برای معلم آموزش پرورش ما باید هفت خوان رستم را بگذرونم. اونم باز لیسانس ها در اولویت هستن. به نظر شما علم ما که این همه مقاله چاپ کردیم برای تدریس از داشجویان فرهنگیان که بنده خودم اونجا تدریس داشتم و از اوضاع اونا خبر دارم کمتره؟؟ که اونا در ۱۸ سالگی شاغل میشن اما من با ۳۳ سال هنوز دنبال شلغم و همه عمرم را صرف درس و تحقیق و مقاله کردم.
ناشناس
Korea (Republic of)
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
آقای دکتر، ما همه بر خلاف تمام دنیا بدون حقوق دکترا را گذراندیم، الان هم حاضریم با دل و جان برای وطن کار کنم، لطفا به ما کار پیشنهاد دهید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
چرا این روند در مورد دانشجوهایی که قبل از تابستان ۹۹ مدرک خود را آزاد کرده‌اند، صادق نبود؟! مگر نه اینکه این دانشجویان هم از بیت المال استفاده کرده‌اند؟ اگر بحث بیت المال مطرح است، وا مصیبتا، سازمان امور دانشجویان چه تخلف بزرگی تاکنون مرتکب شده
هر چند که پیشتازی در دیپلماسی علمی در دنیا، با مقالات مشترک دانشجویان فرصت با استاد میزبان آن‌ها در دوره فرصت مطالعاتی حاصل شده‌است، اما ظاهرا به نفع سازمان امور دانشجویان نیست که اذعان کند این دانشجویان که با پول بیت‌المال به فرصت رفته‌اند، باعث این رشد هم شده‌اند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
بوی یوروی 30 هزار تومنی مست کننده است
ناشناس
France
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
آقای دکتری حاجی‌زاده نکنید این کار رو. فقط جلوی پاتون رو نگاه نکنید. اوضاع اقتصادی به زودی خوب می‌شه و شرایط به حالت قبل برمی‌گرده اما این بدعهدی شما در حافظه تاریخ خواهد موند. اگر واقعاً نگران آینده کشور هستید، سعی کنید اعتماد جلب کنید، نه این‌که اعتمادها رو به‌تدریج نابود کنید.
نکته دوم اینه که یا قانون عوض شده یا نشده. اگر عوض شده، نباید عطف به ماسبق شود. اگر عوض نشده است، پس تخلفی روی داده است که ساده از کنار آن می‌گذرید. خیلی راحت به دانشجویان می‌گویید قبلا اشتباه کردیم که نگرفتیم، ولی الان می‌گیریم. تعریف بیت‌المال مشخص است، مگر می‌شود ساده بگویید ما چندین سال حواسمان نبوده و نمی‌گرفتیم اما اکنون که قانون را خواندیم متوجه شدیم که اشتباه فهمیده بودیم.
مقاومت شما در برابر خواسته دانش آموختگان از آن جهت است که آن سازمان در این چند ماه از یک عده پول گرفته است و این عمل را چه درست چه نادرست مرتکب شده اید. مسلم است که باید کار خود را توجیه کنید.
نکته آخر اینکه، شما به ما تهمت قصد مهاجرت می‌زنید. انگار تنها راه چاره‌ای که به ذهن شما می‌رسه، مهاجرت ماست. هرچه دو دو تا چهار تا می‌کنید... شغلی که برای آن‌ها نیست، سن ازدواج و فرزندآوری آن‌ها دارد می‌گذرد، قیمت خانه و ماشین هم سر به فلک کشیده... و خیلی مشکلات دیگه. اما بدانید ما حتی اگر برویم، آنجا ماندنی نیستیم. اگر غیر از این بود، زودتر از اینها مهاجرت کرده بودیم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
شما برای ما هزینه کردید؟؟؟؟
نه خیر جناب وزیر...
این شما بودید که بورس بودید و پول می‌گرفتید. ما نه تنها پولی نگرفتیم بلکه برای پروژه ای که دانشگاه هاتون تعریف کرده بودند هزینه هم کردیم. ما برای شما کار کردیم، زحمت کشیدیم، حتی تو آزمایشگاه خوابیدیم، رساله نوشتیم تا آینده ای به ما داده بشه. حتی نامه نگاری کردیم تا اون امکاناتی که برای انجام پروژه شما، داخل نبود رو از خارج استفاده کنیم. 35 درصد هزینه اقامت خارج رو هم خودمون دادیم. هزینه اقامت نه درآمد...
حالا میخوای پولش رو بگیری؟؟ پس برای چی اول رساله مینویسیم تمامی حقوق این پایان‌ نامه متعلق به شماست؟؟؟

ما هرجای دنیا درس میخوندیم پول می‌گرفتیم. ولی شما شرف ندارید... به فرزندان خودتون که خارج درس خوندند و برای اونها پروژه انجام دادند کمک هزینه ارزی دادید ولی از اونی که اینجا کار کرده پول میخواید؟؟

فریاد از این بی عدالتی ها و فسادها...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
ممنونم از خبرگزاری دانشجو که در این شرایطی که هیچ کس هوای قشر تحصیل کرده رو نداره، صدای این جماعت مظلوم شده...
جناب آقای حاجی زاده
مطمئنا شما هم روزی دانشجو بودید و الان در کشور خدمت می کنید...
اینکه به فرزندان این مرز و بوم تهمت می زنید که قصد این افراد مهاجرت هست به تربیت مادران این سرزمین توهین می کنید...
جناب دکتر حاجی زاده
چرا این جو را در فضای جامعه راه می اندازید که هر که برای تحصیل به خارج می رود برای همیشه می رود؟!
چقدر راحت می گویید که قصد اکثر این افراد مهاجرت است؟!
ای کاش فقط یک بار هم از موضع قدرت با ما صحبت نمی کردید و سعی می کنید برای دقایقی درک کنید که دانشجوهای دکترا یا فارغ التحصیلان آنقدر هم وطن فروش نیستند...
در سن سی سالگی موهای ما سپید شده تا حداقل حداقل و حداقل نامی از کشور عزیزمان به گوش جهانیان برسد... که حداقل کشورهای پیشرفته نامی از ایران بشنوند...
ما نان حلال خورده ایم و حرمت نان و نمک را میدانیم... ولی مکتب ما مکتب حسینی است که هرگز از حق کوتاه نیامد...
جناب دکتر حاجی زاده
جواب خدا رو با این تهمت چگونه می دهید؟
سوالی از شما دارم؟!
اگر کسی برای پست داک به خارج می رود لزوما برای مهاجرت می رود؟
اگر جواب این پاسخ منفی است خود جواب خدا رو بدهید زیرا با این جمله هزاران آه جوانانی که از زندگی خود گذشتند، را پشت سر خواهید داشت.
ولی کلام آخر ...
طبق فرموده ی رهبر عزیزمان مطالبه را حق خود دانسته و برای احقاق حق خود از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم کرد...
باشد که فرزندانمان ایستادگی در مقابل ظلم را بیاموزند.
والسلام
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
باسلام
آقای دکتر حاجی زاده
چرا سالهای پیش با نامه عدم کاریابی میشد لغو تعهد فرصت و آموزش رایگان را انجام داد. اکنون که خزانه مملکت خالی است آیا رواست با وضع این قوانین جلوی پیشرفت و افول رونق علمی را بگیرید. کار علمی و انجام پروژه و نوشتن مقاله که به طبع آن ارتقا علمی کشور حاصل میشود و شما مسئول محترم پز آن را می دهیدبا این تصمیمات شما به کجا کشیده می شود. آیا گرفتن دانشنامه به معنی مهاجرت است؟
آیا یک سرشماری انجام شده که بفهمید هستند افرادی که با گذراندن یک دوره پسداک جذب هئیت علمی شدند که اکنون این خود شرطی برای جذب هیت علمی است. با این تصصمیمات روح پژوهش را از این سرزمین نگیرید و جوانان این مرزو بوم را بخاطر افکار خود به هدر ندهید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
عجب پس نیت خوانی هم میدانند.
اضافه کردن یک تبصره به تعهد و عطف به ما سبق کردن خلاف قانون هست جناب دکتر.
این تصمیم چندین ماه به صورت چراغ خاموش در حال اجراست و تا فشار رسانه ای نبود شما حاضر به پاسخ گویی نبودین.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
عجب پس نیت خوانی هم میدانند.
اضافه کردن یک تبصره به تعهد و عطف به ما سبق کردن خلاف قانون هست جناب دکتر.
این تصمیم چندین ماه به صورت چراغ خاموش در حال اجراست و تا فشار رسانه ای نبود شما حاضر به پاسخ گویی نبودین.
ناشناس
Netherlands
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
وقتی برای لغو تعهد از طریق کاریابی محدودیت زمانی گذاشته می شود فارغ التحصیل وقتی شرایطشو داره اقدام میکنه برای گرفتن دانشنامه این کار دلیل براین نیست که طرف همین فردا داره مهاجرت میکنه! وقتی چندسال دنبال کار هستی وجود نداره بنظر آقای دکتر این آدم چیکار باید کنه؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
جناب اقای حاجی زاده بهتر نیست ببینید که چرا تمام این دانشجویان مدرکشان را برای مهاجرت نیاز دارند. شما شرایط شغلی مناسب مهیا کنید تمام تحصیل کرده ها در کشور خواهند ماند و خدمت خواهند کرد؟
یک سوال دیگر, منظور از هزینه ی بالایی که دولت برای تحصیل ما کرده چیست؟
ناشناس
Germany
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
اولا .یعنی ازین به بعد دانشجوهایی که فقریند نمیتونن برن فرصت مطالعاتی و دانشجوهایی که پولدارند میتونن برن فرصت چون پولشو پرداخت میکنن .من چیزی غیر از این بیان شما بجز تبعیض دریافت نکردم .هر کی میخواد بره فرصت باید پولشو پیش پیش بده.
دوره ی دکترا در همه جای دنیا شغل حساب میشه و دانشجوی دکترا استخدام وزارت علوم یا دانشگاه میشه و طبق قانون مشخصی حقوق دریافت میکنه .حقوق به گونه ای هیت که دانشجو قادر خونه اجاره کنه و از عهده ی خرج و مخارج و حتی مسافرت هم برمیاد و بیمه ی تکمیلی هست.بدون فشار اقتصادی زندگی میکنه و تحقیقاتش رو جلو میبره . در دوره ی تحصیلی اگر دستاورد خوبی هم داشته باشه علاوه بر حقوق رایج کمک هزینه های تحصیلاتی دیگه یا همون اسکولارشیپ هم دریافت میکنه .هیچ تعهد و سندی هم نیست که ما این حقوق خودتو بهت دادیم باید برگردونی .چون کارمنده و قرارداد کاری امضا کردند .دانشجو تحقیق میکنه و در قبال کار تحقیقاتی از دولتشون پول میگیره.
دوم اینکه قبل از اینکه ما به فرصت بریم هیچ نامه ای سندی امضا نکردیم که پول فرصت مطالعاتی از جیب خودمون پرداخت میشه .پس چرا دو سال در نوبت بودیم تا حق خودمونو التماس کنیم که آیا فرصت میتونیم بریم یا خیر.اصلا و به هیچ وجه کسی به ما نگفت با پول خودتون برید فرصت...
ما حتی از خوابگاه متأهلین هم بی بهره ایم در ایران .بیشتر ازین زندگی ما رو به پرتگاه نبرین.
اگر کار تحقیقاتی در کشور هست پس بسم الله جذب کنید .موسسات تحقیقاتی دایر کنید برای جذب پژوهشگر دکترا و پسادکترا.
ما کار نداریم .پول نداریم .ما دانشجوی روزانه در تهیه امورات اولیه ی معیشتمون گرفتاریم .حتی باید از رسانه های خارجی بیان گزارش تهیه کنن و عمق فقر و نداری ما دانشجوهای دکترای روزانه باعث شرمساری مسئولین بشه...هیچ انسانی دوست نداره کشورش سرافکنده بشه...ما با همه ی ناداری ها ساختیم ولی شما در بزنگاه ها اولین فشارتون روی قشر ضعیف دانشجوی روزانه است...نمایه ی علمی کشور توسط ما و دوستانمان حاصل شده در مجامع بین المللی با کار و تلاش بیش از اندازه.
ما از زندگیمون از خانوادمون زدیم که این نتایج علمی رو الان رقم زدیم بیشتر ازین ما رو رنجیده خاطر نکنید.
ظلم و خلف وعده نکنید .ما برای اعتلای ایران چهار سال و بیشتر کار تحقیقاتی رایگان انجام دادیم .برید بپرسید هیچ کجای دنیا اینگونه نیست.
منصف باشید .ظلم نکنید .قطعا ما دوست داشتیم در ایران کار تحقیقاتی کنیم که دکترا در ایران موندیم ولی شما همیشه مقابل ما بودید...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
جالب شد اونجا که دانشجوی جوان و پرانرژی مدرک ارشد و یا حتی دکترای بدون فرصت رو با چندمیلیون میخرند و میرن خارج از کشور کسی نمیگه وااای مهاجرت کردن الان که حرف ارز اومده وسط اونم دقیقا تو بازه ی زمانی که حضرت فیل هم زورش به قیمت ارز نمیرسه آقایون نگران مهاجرت شدن......

جناب دکتر حاجی زاده میدونین اشکال کار کجاست؟
اونجا که 35درصد همین ارز رو به دانشجو ندادین و به دانشجو با قیمت روز فروختین این مقدار ارز رو.
اونجا ما باید بفکر میفتادیم!

آیا دیوان عدالت اداری در جریان هست که که شما اون 35درصد ارزی رو که به ما فروختید هم میخواید پس بگیرید؟!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
دکتر حاجی زاده عزیز
از پاسخ شما کاملا نا امید شدم و وافعا دارم به این نتیجه میرسم که اگر موقعیت برام جور شد، مدارکم رو با فروش کلیه هم شده آزاد کنم و از این بهشتی که برای ما ساختید خلاصی پیدا کنم!
ناشناس
France
۰۶:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
این هم یکی دیگر از عجایب مدیریتی ماست.
فردی در رقابتی دشوار شرکت می‌کند تا از بین رقیبان بسیار، دانشجوی دکترا شود و آینده ای علمی برای خود و کشورش بسازد. در قسمتی از کارش، به توصیه اساتید(برای شخص بنده به الزام دانشکده)، تصمیم می‌گیرد به فرصت مطالعاتی برود تا رساله دکتری خود را که دانشگاه دولتی برایش تعریف کرده و بدون دریافت مواجب انجام می دهد به شکلی بهتر و ایده آل تر به پایان برساند. در رقابتی دیگر شرکت می‌کند. برگزیده می‌شود. 35 درصد از هزینه های بالای سفر و اقامت خارجش را که ماحصل آن، ارتقای رتبه علمی دانشکده، دانشگاه و کشور است، خودش می پردازد. تعهد و ضمانت می‌دهد به کشور بازگردد و باز می‌گردد. دفاع می‌کند با نمره عالی. درخواست هیئت علمی می‌دهد. انتخاب نمی‌شود. علی رغم حقوق ناچیز حتی درخواست پسادکتری می‌دهد ولی خبری نیست. در اداره کاریابی ثبت نام می‌کند. یک سال می‌گذرد، شغلی پیدا نمی‌شود. گواهی عدم کاریابی می گیرد. می‌خواهد مدرکش را آزاد کند که موقتا برای دوره پسادکتری یکساله در خارج از کشور اقدام نماید تا شاید درآمدی کسب کند و راهی برای اشتغال زایی در بازگشت به کشور ایجاد کند... که به ناگاه دولت تصمیم می‌گیرد آنچه به عنوان بخشی از هزینه انجام پروژه تعریف شده خودش (دانشگاه دولتی) هزینه کرده را از دانشجوی بدون مواجب دیروز و جامانده از بازار کار امروز باز ستاند، آن هم نه به نرخ معاون اول آن روزها، که به نرخ آزاد امروز...

به راستی چه کردید با فرزندان فرهیخته سرزمینتان جنابان آقایان مسئول......
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
مسئول محترم جناب دکتر حاجی زاده بفرمایید ببینید به این سخنان غیر حقوقی سازمان، دانش آموختگان چطور قانونی و بااحترام به رعایت دستورالعمل های سازمان پاسخ دادند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
مثل همه دوران زندگی مان، با سلام و احترام!
آقای دکتر حاجی زاده، خود شما و دوستان مدیر و حقوق چند ده میلیونی بگیرتان بهتر از هرکسی میدانید که نه اشتغال و نه ضمانت آینده در شأن برای این قشر فرهیخته جامعه وجود ندارد و احتمالا تا چندین سال دیگر نیز نخواهد داشت، چرا که امثال شما تمامی امکانات، میزها، پست ها، گرنت ها و رانت های این مملکت را برای خودتان و اطرافیان عزیزتان میخواهید. برای خودم و امثال خودم متاسفم که عاشق خانواده، مردم و کشورم هستم و علیرغم امکان ماندن در اروپا به ایران برگشتم و با همه وجود عشق خدمت به این مردم و خاک را دارم. این همه اصرار برای آزادسازی مدرکی که حق ماست از روی خوشی و دل سیری نیست، تلاشی است برای قوی تر کردن همان رزومه هایی که در جلسه مصاحبه هیات علمی بتواند بر قدرت امثال شما که با پارتی در آن جلسه ها حاضر میشوید، موفق شود و جایی برای خدمت به این مملکت بیابیم. لطفا سفسطه نکنید و جلوی پای بچه های شریف و بی ادعای این مملکت سنگ نیندازید که پس از خارج شدن از کشور با اشتیاق مجدد برگردند، آینده این مرز و بوم را با نگرش مرتجعتان نابود نکنید. رفتینی را به زور نمیتوان نگه داشت، جوری رفتار کنید که پس از رفتن قوی تر برگردیم و خدمت کنیم.
در همین کشور، وزارت بهداشت به فارغ التحصیلان صفر تخصص خود که هم سطح ما دکتری تخصصی ها هستند حقوق چند ده میلیونی می‌دهد، اگر بخواهید بودجه برای ما هم هست، کار و حقوق در خور فراهم کنید که ما خدمت کنیم. اگر نمیتوانید اجازه بدهید ما با تدبیر خودمان از علم روز دنیا عقب نمانیم.
حق گرفتینی است.
با تشکر و احترام مجدد
ناشناس
Poland
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
آقای دکتر اطلاع دارید که هزینه چاپ مقاله در برخی‌ ژورنال‌ها تا چند هزار یورو است، و کل این هزینه یا بخشی از آن توسط استادهای فرصت مطالعاتی پرداخت شده! آیا این‌ها صرفه‌جویی در ارزهای کشور نیست!

پرداختی وزارت علوم، برابر یا کمتر از هزینه‌هایی است که توسط استادهای خارجی برای چاپ مقاله، یا هزینه‌های شرکت دانشجو برای کنفرانس‌های بین‌المللی، آن‌هم با ذکر نام دانشگاه ایرانی شده است. آیا اینها اعتبارآوری برای ایران نیست.

کنفرانس‌هایی که به دلیل شرایط مختلف، بدون بودن در فرصت مطالعاتی، بسیاری ازین دانشجویان در طول دکتری، شانس شرکت در آن‌ها را از دست می‌دادند، یا به دلیل نبود هزینه و عدم تامین ان از طرف دانشگاه/ یا مشکلات ویزا ...
ناشناس
Ireland
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
این آقای مثلا دکتر گفته سازمان نمی تواند خلاف قانون عمل کند..
کدام قانون؟
شما قانون را عطف به ماسبق کردید بعد می گویید قانونیه؟
به خدا عجب رویی دارید !
بگذار از قانون برایت بگویم آقای محترم..مگر سازمان عدالت اداری حکم قطعی نداده که فرصت شش ماهه آزادسازی مدرک که سازنات در نظر گرفته غیرقانونیه؟
چرا سازمان به این قانون عمل نمی کند؟ شما لطفا از قانون صحبت نکن...
شما می خواهی ۳۵ درصد سهم دانشجو را که خودمان دادیم را هم پس بگیری؟ این عملا دزدی هست اسمش و شما هم خیلی بی حیا تشریف داری..

اون روز که بنیاد نخبگان داشت هزینه فرصت می داد معادل ریالی می داد با نرخ ۴۲۰۰ وقتی ارز آزاد ۱۳۰۰۰ تومن بود...الان که سازمان دانشجویان می خواهد پس بگیره به نرخ روز ...می خواهی ارز بدهید معادل ریالی می خواهید پس بگیرید بالاترین قیمت روز ..


خبرگزاری دانشجو عمرا اگر کامنت من را انتشار بدهی شما هم طرف این زورگوها هستی.
ناشناس
Ireland
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
این آقای مثلا دکتر گفته سازمان نمی تواند خلاف قانون عمل کند..
کدام قانون؟
شما قانون را عطف به ماسبق کردید بعد می گویید قانونیه؟
به خدا عجب رویی دارید !
بگذار از قانون برایت بگویم آقای محترم..مگر سازمان عدالت اداری حکم قطعی نداده که فرصت شش ماهه آزادسازی مدرک که سازنات در نظر گرفته غیرقانونیه؟
چرا سازمان به این قانون عمل نمی کند؟ شما لطفا از قانون صحبت نکن...
شما می خواهی ۳۵ درصد سهم دانشجو را که خودمان دادیم را هم پس بگیری؟ این عملا دزدی هست اسمش و شما هم خیلی بی حیا تشریف داری..

در ضمن وقتی کار پیدا نمی شود ما باید چی کار کنیم ؟ خیلی غیر منطقی هستید شما.
اون روز که بنیاد نخبگان داشت هزینه فرصت می داد معادل ریالی می داد با نرخ ۴۲۰۰ وقتی ارز آزاد ۱۳۰۰۰ تومن بود...الان که سازمان دانشجویان می خواهد پس بگیره به نرخ روز ...می خواهی ارز بدهید معادل ریالی می خواهید پس بگیرید بالاترین قیمت روز ..


خبرگزاری دانشجو عمرا اگر کامنت من را انتشار بدهی شما هم طرف این زورگوها هستی.
آقای محترمی که این کامنت را می خوانی و منتشر نمی کنی خجالت بکش..اسم خبرگزاریه دانشجو است و صدای دانشجو را به جایی نمی رساند و به کام این سازمان امور دانشجویان ظالم کار می کند..خجالت و شرم و حیا هم خوب چیزیه به خدا
ناشناس
Ireland
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
این آقای مثلا دکتر گفته سازمان نمی تواند خلاف قانون عمل کند..
کدام قانون؟
شما قانون را عطف به ماسبق کردید بعد می گویید قانونیه؟
به خدا عجب رویی دارید !
بگذار از قانون برایت بگویم آقای محترم..مگر سازمان عدالت اداری حکم قطعی نداده که فرصت شش ماهه آزادسازی مدرک که سازنات در نظر گرفته غیرقانونیه؟
چرا سازمان به این قانون عمل نمی کند؟ شما لطفا از قانون صحبت نکن...
شما می خواهی ۳۵ درصد سهم دانشجو را که خودمان دادیم را هم پس بگیری؟ این عملا دزدی هست اسمش و شما هم خیلی بی حیا تشریف داری..

اون روز که بنیاد نخبگان داشت هزینه فرصت می داد معادل ریالی می داد با نرخ ۴۲۰۰ وقتی ارز آزاد ۱۳۰۰۰ تومن بود...الان که سازمان دانشجویان می خواهد پس بگیره به نرخ روز ...می خواهی ارز بدهید معادل ریالی می خواهید پس بگیرید بالاترین قیمت روز ..


خبرگزاری دانشجو عمرا اگر کامنت من را انتشار بدهی شما هم طرف این زورگوها هستی.
ارسال نظرات
آخرین اخبار