
کد خبر:۹۱۲۴۳۶
تحت عنوان «گرافدی»؛
سومین گردهمایی روابط عمومیهای اکوسیستم فناوری و نوآوری اسفند ۹۹ برگزار میشود
سومین رویداد گراف دی ۱۰ اسفند ماه سال جاری در صندوق نوآوری، شکوفایی ریاست جمهوری و با بررسی تجربیات «مسوولیت اجتماعی در ایران و جهان»، برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه فناوری خبرگزاری دانشجو، مسئولیت اجتماعی شرکت نه تنها در میان جامعه و ذینفعان نسبت به برند شرکت آگاهی ایجاد میکند، بلکه تصویری مثبت از آن را در اذهان پدید میآورد و از یکسو عملکرد مالی شرکت را تحت تاثیر جدی قرار داده و آن را بهبود بخشیده و از سوی دیگر، به تقویت ذینفعان و در شکلی فراگیرتر به حفظ و تقویت جامعه میانجامد.
در این راستا، شرکتهای پیشرو نیز همواره به اهمیت ارتباط میان برند یا علامت تجاری خود با مسئولیت اجتماعی شرکت واقف بوده و معتقدند که سرمایهگذاری در زمینه مسئولیت اجتماعی شرکت، برخلاف پندار برخی، اقدامی هزینهبر نیست. بلکه، اقدامی مبتنی بر مدیریت استراتژیک، در جهت ایجاد مزیت رقابتی برای شرکت و کمک به توسعه جامعه است.
با توجه به اهمیت و جایگاه این موضوع، سومین گردهمایی روابطعمومیهای اکوسیستم فناوری و نوآوری (گرافدی) که با حضور جمعی از مدیران شرکتهای بانکی، فناوری، ارتباطی و استارتاپی با هدف انتقال تجربه و تعامل برگزار میشود به موضوع "مسئولیت اجتماعی در ایران و جهان" اختصاص داده شده است.
لازم به ذکر است که گرافدی رویدادی در حوزه روابطعمومی است که در نظر دارد گروهی از کارشناسان و فعالان این حوزه را گرد هم جمع آورد و زمینهای را برای ایجاد ارتباط پایدار و عمیق میان آنها فراهم کند.
لازم به ذکر است که گرافدی رویدادی در حوزه روابطعمومی است که در نظر دارد گروهی از کارشناسان و فعالان این حوزه را گرد هم جمع آورد و زمینهای را برای ایجاد ارتباط پایدار و عمیق میان آنها فراهم کند.
این رویدادِ مستقل از سال گذشته آغاز به کار کرده است و اشتراکگذاری و انتقالِ تجربههای ناب، بهدست آوردنِ دانش و راهکارهای علمی برای به حداکثر رساندن فعالیتهای ارتباطی، شبکه سازی برای تعاملِ هدفمند و مطلوب میانِ فعالان و دانشجویان، تلاش برای دستیابی به تفاهم و یکسان سازی ادبیات از مهمترین اهدافیست که در گرافدی دنبال میشود.
لینک کپی شد
گزارش خطا
۰
ارسال نظر
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.