چرا پیام‌رسان‌های ایرانی در جذب مخاطب شکست خوردند؟ / تلگرام برنده میدان فیلترینگ!
گزارش|
ماجرا از وقتی شروع شد که اینترنت دست شبکه‌های اجتماعی را گرفت و با خود به ایران آورد. کم کم کار کردن با این تکنولوژی‌های جذاب، ایرانی‌ها را به فکر انداخت که خودشان پیام‌رسان‌های داخلی تولید کنند و این آغاز رقابت میان پیام‌رسان‌های داخلی و خارجی بود...
تعداد نظرات: ۱
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
بالاخره این پیام رسان نشد یک پیام رسان دیگه.
ولی مشکل اساسی که البته شاید از نظره بنده مشکل بوده و واقعاً مشکلی نیست اما داره آزاردهنده می شه کم شدن مطلب در فضای وب هست. به نظر می رسه الان دیگه مثل سابق وبلاگ نویسی رونق نداره. و برای یافتن یک مطلب علمی یا یک تجربه زیاد چیز به درد به خوری گیر نمیاد
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
* captcha:
آخرین اخبار